Ja len už keď sme v tejto rétorickej rovine...
Za mňa je rýchlodráha prežitok ktorý mal už dávno skončiť, skrátiť to po optimu/pereš a riešiť to elektrobusmi. V súčasnej forme zmysel nemá a každý zo scenárov ako by sa dala zachovať, by vyžadoval desiatky miliónov.
To je jasné, Ťahanovce sú nakreslené už 30 či 40 rokov, ale z pohľadu, kde trať už je, tak do Šace treba cca 1,5 km a potom môže byť súbežný bus zrušený. Vyslovene to beriem ako otázku, ako využiť viac rýchlodráhu a iné ma nenapadá. Takto by R1/R2 mohli jazdiť znovu mimo návozy v 30 min, a ako píše kolega nižšie, aj Poľov či Pereš či Lorinčík by na ňu prešli. No keďže sa nevybudovala ani trať na Luníky či z MMM zadom na stanicu, asi to je sci-fi.
Myslim si, ze debatovat tu o trolejbusoch je uplne zbytocne a aj tak to nikam nevedie, vsak predsa na magistrate sedia sami "dopravny inzinieri" a aj podla toho to tu v tomto meste tak vyzera
Mňa vôbec neprekvapuje, že sa nebuduje trať do Šace. Máme v meste oveľa väčšie sídliská bez električiek. Ak teraz Šaci stačia 2 klbáky za hodinu v sedle, tak sa tam nič stavať neoplatí.
Ja som čítal, že spojenie bývalo od 1994 v intervale 30 min mimo špičku, aj cez víkend. 60 min až niekedy od 200x. Ale ok, je jasné, že dnes už tie návozy nie sú, čo bývali. Preto ma skôr prekvapuje, že sa nebuduje tá spojnica do Šace či k letisku, čím by sa potenciál dráhy využil viac.
Spojenie mesta a U$ $teel-u existuje, zabezpečuje ho linka 52 s prestupom na Učňovskej na linku 26, ktorá v sedle nadväzuje na každú 52, teda spojenie každých 30 minút.
boli ste sa previezt mimo "špičky" do železiarní? garantujem vam že električky tam jazdili uplne prazdne občas jeden dvaja cestujuci maximalne po Pereš..takže toto izaj nema vyznam aby električky tam robili kilometre naprázdno.
A celodennú premávku v minulosti mala len linka R1 a cez PD bola doplnovana mimo špičky linkou R7 v 60 minútovom intervale ostatné Rky premávali tak ako dneska len v čase striedania zmien
Zdravim všetkých mam pár otazok: Ako to vyzera s elektrobusmi a najma s vystavbou nabijačiek? Kedy realne možu prist prve kusy a začne sa robit nebijacie stanice? Dalej ako to vyzera s nakupom iných nových vozidiel? Kolko by ich malo byt a kedy /mimo elektrobusov/? A posledna otazka kolko trva reko jednej KT? Cela flotila bude trvat nejake roky však? Dakujem vam krasne za odpovede.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Yogi616