Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
no vida hura! mozno este lepsia volba ako skoda.. aspon nebudu vsade skody vo vacsine ceskych miest a v BA+miskolc uz su skody.. toto je aj dizajnovo krajsie si myslim http://pesa.pl/please-translate-in-en_us-produkty/trams/twist/ uz len dokoncit modernizaciu trate cim skor ,juznu triedu, alejovu ,vss-barcu a vss-bajkal aspon to, lebo nova trat do uss steel ,na letisko aj na tahanovce je uz asi len utopia..
Reply on: S499.1023 #84908:
Aby som nekecal, tá pri bráne Vozovny Kobylisy ostala, na zastávkach značky nie sú, ale pomôcky pre vodičov DPP mohli tieto zastávky zachovať, pod Karlovem stoja určite všetky tram, ale značka tam nie je, podobne Malovanka.
Reply on: monoblok #84907:
Si si tým istý? Ja teda pri ceste takýmto drobnostiam nevenujem pozornosť ale teraz sa na to zameriam https://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041282 a keď ich tam nájdem, tak ti opäť hrubo vynadám.
Zaujímavé je, že tieto značky ešte existujú, v Prahe uz nie sú žiadne a to majú tiež solídne prevýšenia.
Reply on: mi.v #84905:
ved ja viem tiez tak ze znacka je len pri amfiteatri pri zjazde dole...skusim pozriet ked pojdem tadial ale zda sa mi ze tam ziadna znacka nie je.
Reply on: LUKYmhd #84904:
Skúste sa prípadne pozrieť, či tam vôbec je niekde značka. Lebo keď nie je, tak potom je otázne, či bezpečnostné zastavenie je tam vôbec prikázané. Ja som zbežne pozeral rôzne fotky v galérii a nenašiel som ju na nich.
Značku som videl iba dole kopcom k Amfiteátru a dole Alejovou. V obidvoch prípadoch je umiestnená na priečnom závese trolejí.
Reply on: mi.v #84903:
no a to je prave to ze bezne vidim manipulaky, ktore zastavuju az pred semaforom tym prvym co je tam...mozno aj to s aberie ako bezpecnostne zastavenie. Ale nevidel som tam iba tak medzi zastvakami elektricku zastavit.
Reply on: P1X3L3310 #84902:
Problém online diskusií je, že často sa píšu iba krátke vety a strohé súvislosti a tie nie je vždy jednoduché pochopiť. Ešte keď sa k tomu pridá netrpezlivosť čítať a netrpezlivosť vysvetľovať a začínajú sa posielať smajlíky na znak pohŕdania, vedie to len k napätiu a dotknutým reakciám opačnej strany. Je to ťažké. Ale osobne si myslím, že nie každému je dané chápať rovnako dobre a to je normálna vec a nerobí človeka horším alebo lepším. Preto si niekedy potrebujeme prejaviť viac trpezlivosti.

@LukyMHD: ak si prečítate niektoré príspevky ešte raz, k Vašej poslednej otázke je v nich zhruba toto: Vôbec nie je také jasné, ako ste napísali, že sa zastavuje na zastávke. Existujú jazdy električkou, ktoré na zastávke nemajú zastaviť. Napríklad presuny alebo fotojazdy. Ale keby niekde na trati bola značka bezpečnostného zastavenia, musia tam zastaviť VŠETCI. Ak by tá značka bola naschvál na úrovni zastávky, aby väčšina električiek naraz vybavila bezpečnostné zastavenie aj cestujúcich, bolo by to prevádzkovo efektívnejšie. Ale ak ide dole kopcom aj električka, ktorá zastávku neobsluhuje, musí tam zastaviť nie kvôli tomu, že tam je zastávka (aj tak na nej neotvorí dvere), ale kvôli tomu, že tam je ZNAČKA. Jednoducho, na zeleno-bielej značke sa zastaviť musí, či už je medzi zastávkami alebo na zastávke, inak je to porušenie predpisov. Ak ešte máte otázky, spýtajte sa.
Reply on: LUKYmhd #84900:
nad tvojimi výplodmi sa dá už iba zasmiať🙂,logicky ti niečo vysvetľovať nemá cenu , ale to nevadí, aj takí musia byť🙂
Reply on: LUKYmhd #84900:
Ty toho nechápeš viac, než len smajlíky.
Reply on: mi.v #84890:
Tak snad to je jasne ze sa zastavuje na zastavke ..potom nechapem tie hlupe smajle jeho..ale nechajme to tak nema cenu to riesit.
Reply on: romeo #84896:
Konka ako ND na Jazero 😉
Reply on: Yogi616 #84897:
Sorry, nenapadlo mi že sa robia mosty.. Tak trolejbus nie,
Reply on: romeo #84893:
Trolejbus? A kde by premával? Z garáže ku Tescu?
Reply on: afeno #84894:
žijem, len často bývam optimista 😁
mi.v- tak podobných nápadov by bolo, ale treba niečo ešte tento rok a to by sa stihla možno jedine koňka objednať 🙂
Reply on: romeo #84893:
Ja by som bol za takéto sci-fi: 🙂
jeden vyradený vozeň prerobiť na baterkový pohon, max. vlastná rýchlosť 10-12 km/h, časti dĺžky dať kabrio úpravu a pustiť ho v lete na Hlavnú. Vzdialenosti medzi zastávkami 3x menšie ako teraz. Na projekt by prispelo mesto a KSK.
Reply on: romeo #84893:
žiješ v tých Košiciach, kde je problém dodržať bežnú dennú výpravu, a na linke 12 sa promenádujú prázdne klbáky, zatiaľ čo na 19, 71/72 je xy poradí krátkych?
Reply on: Podhradovčan2 #84892:
tak máme toho málo, ale zas v jeden deň by T1,T2 a prípadne T3 celkom mohlo postačovať..A pri busoch sa nejak dohodnúť s tým veterán bus klubom Diamant keď už si nezachovali nič vlastné + 1 trolejbus..Ak to už nie je veľmi sci.fi 🙃
Reply on: romeo #84891:
Na to by mal mať DP pojazdné historičáky. Nie len T1, T2 a možno Ikarus 280 (čo ale tiež pochybujem, že by mohol prepravovať cestujúcich)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.