Zistiť, či sa na linke XY ničia vozy, by sa dalo vypravovaním stále tých istých vozov na danú linku. Po určitom čase by sa vyhodnotil stupeň zničenia... Zistiť, či sa na linke XY ničia vozy najviac, to by chcelo zaviesť konštantnú výpravu na viacero liniek a potom stupeň zničenia porovnať...
Ale keď vozy prechádzajú z linky na linku aj niekoľkokrát denne, to by asi nešlo.
Ale keď vozy prechádzajú z linky na linku aj niekoľkokrát denne, to by asi nešlo.
Diggi
Najväčšiu radosť som však mal v júni ked som šiel do roboty..o 21.07 sa dotrepal na KVP Ikarus 4086. S kolegom som si sadol dozadu, kde bolo prázdne a hned som zistil prečo. Všetci stáli pri vodičovi natlačení hlava na hlave len preto, že vzadu sedeli dvaja spoluobčania ktorým museli odpojiť vodu pred niekoľkými rokmi rsp. možno ani nevedeli čo to je. Ikarus mal veľké vetráky v celom buse otvorené dokorán a nedalo sa to vydržať..sa bojím čo by bolo keby došiel taký saunobus Ik435. Tomu všetkému sa dalo zabrániť ak by vodič kontroval pri nástupe lístky. ?