Reply on: Nodes #81:
Zrejme doslo na poslednu chvilu k prehodnoteniu vedenia DPMK, resp. niekto vplyvny zaloboval. Dopatral som sa uz ku kompetentnemu pracovnikovi uvedenej stavby, takze ak sa mi k nemu podari dostat, opytam sa ho na tu zahmlenu situaciu okolo jej rekonstrukcie. Aj napriek rozhodnutiu rekonstruovat trat na otvorenom zeleznicnom zvrsku sa nic nemeni na tom, ze rekonstruovany usek sa od Strojara konci pred zastavkou Stara nemocnica.
Peter K
Kedze po skrateni L4 sa nemenili CP L2 a L9, tak je v tomto useku mimo spicku uzasny interval 4+16+4+16+4+16. Cestovny poriadok vylukovej linky X nebol zverejneny, takze ste mohli len hadat, kedy pride. Fungovalo to tak, ze 1 KT robilo nahradu za oba spoje (L9 a L2) v jednom smere, 2.KT v opacnom smere, takze vlastne pocas tejto vyluky bol rovnomernejsi interval v tomto useku (brali ludi v oboch smeroch). Vacsina vodicov otacajucich sa na NMM doviezla ludi az pred Cesku poistovnu
Sok som zazil na zastavke Polska, ked som uvidel CP L4. Spicka 30, sedlo 40, okraj 60-minutovy interval. A este by mi mohol niekto vysvetlit , ako sa da jednorazovy listok v dierkovacom oznacovaci oznacit v 4 vozidlach tak, aby sa z neho dali zistit potrebne udaje? Oproti "bezne priamemu spojeniu" Bar-Lok ho takto cestujuci musi oznacit 4x, Jazero-stanica 3x .