existuje nejaký audit, ktorý by porovnal fungovanie hromadnej dopravy po dvadsiatej hodine keď sa ešte nenastupovalo výhradne cez predné dvere s dnešnou fraškou ? veľmi by ma zaujímalo aké extrémne úspory v nákladoch prináša obmedzujúci nástup okolo kabín vodičov, ktorí v mnohých prípadoch odignorujú cestujúcich, prípadne ľudsky otvoria všetky dvere.
teda keď už si niekto vymyslel toto skutočne hlúpe pravidlo, tak by ho vodiči mali dodržiavať, ale práve s tými dôslednými je to najhoršie. v čase keď sú cesty prázdne a úpravou cestovných poriadkov by autobus mohol prejsť trasu za polovicu svojho času v špičke nastupuje spomalená smena šialene dlhých nástupov a až potom nervóznych výstupov.
neviete mi niekto tento jav s nastupovaním cez predné dvere vysvetliť ?
teda keď už si niekto vymyslel toto skutočne hlúpe pravidlo, tak by ho vodiči mali dodržiavať, ale práve s tými dôslednými je to najhoršie. v čase keď sú cesty prázdne a úpravou cestovných poriadkov by autobus mohol prejsť trasu za polovicu svojho času v špičke nastupuje spomalená smena šialene dlhých nástupov a až potom nervóznych výstupov.
neviete mi niekto tento jav s nastupovaním cez predné dvere vysvetliť ?
Vladimír
Ono netreba zabúdať, že už čoskoro sa opätovne bude meniť organizácia dopravy v uzle Prešovská-Sečovská. Takže k zmenám určite znova dôjde. Uvidíme ešte k akým.
All:
"Väčšinová koalícia KDH-DS-SDKÚ-OKS je predbežne rozhodnutá na dnešnom mimoriadnom mestskom zastupiteľstve, ktoré sa uskutoční pred valným zhromaždením DPMK, nepodporiť predložený návrh na zvýšenie tarify, podľa ktorého BY SA CENA MESAČNÉHO LÍSTKA MALA ZVÝŠIŤ NA 14 Sk."
? ? ?