existuje nejaký audit, ktorý by porovnal fungovanie hromadnej dopravy po dvadsiatej hodine keď sa ešte nenastupovalo výhradne cez predné dvere s dnešnou fraškou ? veľmi by ma zaujímalo aké extrémne úspory v nákladoch prináša obmedzujúci nástup okolo kabín vodičov, ktorí v mnohých prípadoch odignorujú cestujúcich, prípadne ľudsky otvoria všetky dvere.
teda keď už si niekto vymyslel toto skutočne hlúpe pravidlo, tak by ho vodiči mali dodržiavať, ale práve s tými dôslednými je to najhoršie. v čase keď sú cesty prázdne a úpravou cestovných poriadkov by autobus mohol prejsť trasu za polovicu svojho času v špičke nastupuje spomalená smena šialene dlhých nástupov a až potom nervóznych výstupov.
neviete mi niekto tento jav s nastupovaním cez predné dvere vysvetliť ?
teda keď už si niekto vymyslel toto skutočne hlúpe pravidlo, tak by ho vodiči mali dodržiavať, ale práve s tými dôslednými je to najhoršie. v čase keď sú cesty prázdne a úpravou cestovných poriadkov by autobus mohol prejsť trasu za polovicu svojho času v špičke nastupuje spomalená smena šialene dlhých nástupov a až potom nervóznych výstupov.
neviete mi niekto tento jav s nastupovaním cez predné dvere vysvetliť ?
Diggi