tak som bol u vas na navsteve. celodenny listok som si nekupil, lebo stanek mali zrovna zavrety. takze som si zaobstaral 3 obycajne listky. k Tech.univ. som isiel linkou 2 (T6A5). naspat som si pockal na tu nizku podlahu na linke 7, potom opat linkou 2 (opat T6A5) na stanicu. no musim povedat, ze stav vasich elektriciek ma veru dost sklamal. aj ked sa asi nepocita v KE do buducna s elektrickami, aj napriek tomu by si zasluzili vacsiu pozornost...no a tie vnutorne displeje BUSE maju este mensiu informacnu hodnotu ako v BA ked neukazuju ani len nasledujucu zastavku, keby som nemal ten kusok vytlacenej mapy, tak sa aj zbytocne preveziem
nizka podlaha je vcelku fajn, ale tiez mohla byt aj trosku kvalitnejsie zrekonstruovana ta elektricka. zrejme profesionalna deformacia ? a este som si zaspominal na stav bratislavskych T6-iek pred vsetkymi moznymi rekonstrukciami


Sarko
Na BUSE síce nie je spojazdnené zobrazovanie, pretože chýbajú snímače, no uvažuje sa o tom, ako by sa to dalo vylepšiť. Na nízkopodlažných KT8 už sú, tu zasa treba vyriešiť nejaký problém v programe, na čom sa pracuje. Tu sú inštalované aj vonkajšie hlásiče pre nevidiacich. Nová verzia BUSE by mala byť vylepšená, pridajú sa vizuálne a zvukové značky o zmene tarifného pásma a pod. Okrem iného bude potrebné sprísniť postihy za nesprávne používanie, resp. nepoužívanie informačného systému.
S električkami sa samozrejme do budúcna počíta, to zasa neber vážne naše tunajšie apokalyptické vízie. ?
Čo sa týka rekonštrukcie nízkopodlažnej KT8, jej podanie zodpovedá dohodnutým rozsahom prác a cenou, ktorá je len okolo 8 mil. Sk. Ale zaujímal by ma Tvoj názor, čo konkrétne sa Ti nepozdávalo. Námietky môžeme potom posunúť ďalej kompetentným, resp. si ho sami prečítajú.