Reply on: Balky #6255:
Ja som si všetko prečítal dôsledne. Jasné, bavili sme sa len o obratisku (aj to len v teoretickej rovine), ale od konkrétnej veci si opäť sám odbočil: "Dopadlo by to presne ako s usekmi, ktore sa nevyuzivali pravidelne, spustli, rozobrali sa...". Aby sme boli naozaj dôslední, pozrieme sa na tú menšinu, predstavujúcu trate pre osobnú električkovú dopravu:* trojuholník Hollého
* obratisko VSS
Na Hollého ul. však koľaje nespustli, ani sa nerozobrali, sú tam dodnes zaliaté v asfalte. Zrušenie trojuholníka padlo za obeť rozšírenej Južnej tr. potrebou zaslepenia dovtedy prejazdnej komunikácie. Koľaje sa dovtedy bežne používali na odstavovanie a otáčanie porúch.
Na VSS koľaje obratiska takisto nespustli, obratisko bolo riadne používané až do výstavby trate na Nad Jazerom v roku 1983 a následnej rekonštrukcie trate VSS - Barca v roku 1984.
Dopravák
Pre cestujúceho sa nemení nič... ? ? ?
Zmenili sa iba služobáky pre vodičov. A to tak, že taký zmätok aký nastane zajtra, tu za 11 rokov fungovania trolejbusov nebol...
L70 - zostáva... odpadáva tam vykonávanie L71 ráno
L71 - bude sa prebiehať z jednej linky na druhú... teda na L72
L72 - zostáva, iba niektoré spoje bude vykonávať L71
nočná L71 - pridá sa kolo naviac
A to v Košiciach máme BUSE iba na 5 kĺbových trolejbusch a tak vodič, za svoju smenu bude musieť na 15Trkách cca 2x prehadzovať tabule a to nehovorím, koľko vodičov sa pomýli a odbočí, dajme tomu na KVP a pritom mal ísť na Myslavu a opačne... ? ? ?