Reply on: Sarko #6244:
Dolezite je poriadne citat... Nebavili sme sa len o obratisku? Najskor ano. A v tejto veci chvalim papalasov. Ten paradox ohladom rusenia dalsich trati si si vytvoril ty a laskavo to netvrd tak, ze to uznavam ja. Ja som to nikdy netvrdil. JASNE?V dalsom odseku pises, ze "drviva vacsina (trati a odbociek) su vleckove trate...". To je v poriadku. Ale ak mas nejaku vacsinu, tak musi byt aj nejaka mensina. A ta by mohla predstavovat trate pre osobnu elektrickovu dopravu.
Bud teda laskavo doslednejsi, ako je to u teba zvykom.
Re #6236 1018: Aku odpoved chces pocut, tak takto si vytvoris otazku. V novodobej historii DPMK (1980-...) okrem Hlavnej ulice neviem o ziadnej trati, co by bola znicena. No aj Hlavna je dostatocnou odpovedou na tvoju cielenu otazku.Ale dokoncim tvoju otazku:A v celej historii elektrickovej dopravy? Tych trati bolo podstatne viacej a v sucasnej dobe sa o niektorych znova silno diskutuje.
Re #6230 Vladimír: Busy maju svoje opodstatnenie aj tam, kde existuje elektrickova doprava, lebo zachadzaju tam, kde nie su kolaje. A teda aj spominana L13 je vyuzivana, dokonca aj do MC Krasna vozi mnoho ludi. A poviem ti uplne vazne, ze ked zaviedli L13, tak som sa jej potesil. Konecne normalne vedeny spoj cez cele jazero, bez prestupov. To, co navrhujete je taka stupidnost, ako keby si po Tahanovciach viedol vsetky linky spodnou trasou, cez zast. Kostol, a po vrchnej trase by jazdila kyvadlova doprava, od Metra po MU (Nadchod).Aj keby kyvadlovka mala intervaly kazdych 5minut, ludia by sa ti za to "podakovali".
Re #6226 eMareq: To bolo teraz. Mal som na mysli minulost, kedy eliny jazdili len do Barce, na Jazero jazdili len busy.
5
Čítam, že sa obnoví stav spred prázdnin. Znamená to teda, že opäť budú na L3 sóla a na L4 súpravy? Alebo to ešte nevedia ani v DP?