Aby sme predisli dalsim argumentom pre a proti, skusim to zhrnut z mojho pohladu. Pri rekonstrukcii trate Nad jazerom, ked vobec niekedy nejaka reko bude, vybudovat trat na otvorenom zvrsku - nizsia hlucnost. A zvazit potrebu manipulacneho obratiska na Spisskom namesti.
balky
Dalsi paradox:Nevidis dovod, preco by mala na tom obratisku koncit nejaka linka. Dnesok ti jazne ukazuje, ze v polovici sidliska konci L27, v podstate aj L19 (Mlyn uz nepovazujem za obytnu cast). O ukonceni L27, blizko pri Sp. namesti si si dovod nasiel?Ani L27,L19 tam nema socialne vybavenie. Prepac, ale skutocnost dava jasne najavo, ze DP by tam URCITE zriadil konecnu elektrickovej linky. Pokial viem, kazda linka musi mat socialne zariadenie aspon na jednej konecnej. To znamena, ze druhu konecnu zriadis na St.Lokomotivy a mas socialne vybavenie pre vodicov na takejto linke.
Add. vyhybky. Obavam sa, ze v minulosti by urcite nemontovali specialne vymeny pre v=50km/h. Plus do toho pocitaj krizovanie kolaji.