Reply on: Sarko #6203:
Dobre vies, ze argumentujes niecim, co nie je pravda. Prekvapuje ma to, pretoze som ta povazoval za znalca kosickej dopravy. Dal si dokopy useky, odbocenia, kolajove spojky, pricom kazda mala (ma) svoj ucel. Amfik-volakedy konecna, kolaj. spojka na Rkach-dlhy usek,zriadene kvoli vylukam na trati, odbocenie Kuzmanka-Moldavska-pre maraton...Dalsi paradox:Nevidis dovod, preco by mala na tom obratisku koncit nejaka linka. Dnesok ti jazne ukazuje, ze v polovici sidliska konci L27, v podstate aj L19 (Mlyn uz nepovazujem za obytnu cast). O ukonceni L27, blizko pri Sp. namesti si si dovod nasiel?Ani L27,L19 tam nema socialne vybavenie. Prepac, ale skutocnost dava jasne najavo, ze DP by tam URCITE zriadil konecnu elektrickovej linky. Pokial viem, kazda linka musi mat socialne zariadenie aspon na jednej konecnej. To znamena, ze druhu konecnu zriadis na St.Lokomotivy a mas socialne vybavenie pre vodicov na takejto linke.
Add. vyhybky. Obavam sa, ze v minulosti by urcite nemontovali specialne vymeny pre v=50km/h. Plus do toho pocitaj krizovanie kolaji.
balky
Vyhody:
-v pripade mimoriadnej situacie by nemuseli jazdit busy az od VSS, ale len od Sp. namestia. Povedz mi, uprimne, kedy boli naposledy pri mimoriadnej situacii promtne nasadene busy? Buracky su hodinovymi zalezitostami, este sa mi nikdy nestalo, zeby DP stihol nasadit busy za elektricky. Takze po jazere sa ludia presuvali, ako sa dalo (L52-38, L28, L13)
Nevyhody:
-Obratisko by malo sluzit len ako manipulacne,t.j. nie pocas beznej prevadzky. Z toho vyplyva, ze casom by sa zanieslo spinou, vymeny by sli tazko. Pred kazdou mimoriadnostou by sa najskor muselo vycistit, premazat vymeny, co tiez trva urcity cas a castokrat by sa skor pustila prevadzka az ku OC Vazec, ako by si sprevadzkoval obratisko. Urcite by sa DP staral o vymeny tak, ako o odbocku Kuzmanka-Moldavska v beznej prevadzke.
-Ak by malo byt obratisko stale funkcne, DP by tam musel otacal beznu linku. DP by sa toho urcite chytil, mozno by ku Vazcu zachadzala len 1!linka (v ramci uspornych opatreni). Ukoncenie liniek pri Sp.namesti by neriesilo obsluhu 2/3 sidliska, kde mimochodm vystupuje najviac cestujucich. Museli by prestupovat, ako sa to deje z L19, L27.Boli by to otrasne podmienky cestovania.
-vyhybky na trati by obmedzovali rychlost na priamej trati ku Vazcu.
Tolko moje vysvetlenie, preco by bolo obratisko pri Sp.namesti nezmyselnou stavbou.