Reply on: Sarko #6203:
Dobre vies, ze argumentujes niecim, co nie je pravda. Prekvapuje ma to, pretoze som ta povazoval za znalca kosickej dopravy. Dal si dokopy useky, odbocenia, kolajove spojky, pricom kazda mala (ma) svoj ucel. Amfik-volakedy konecna, kolaj. spojka na Rkach-dlhy usek,zriadene kvoli vylukam na trati, odbocenie Kuzmanka-Moldavska-pre maraton...Dalsi paradox:Nevidis dovod, preco by mala na tom obratisku koncit nejaka linka. Dnesok ti jazne ukazuje, ze v polovici sidliska konci L27, v podstate aj L19 (Mlyn uz nepovazujem za obytnu cast). O ukonceni L27, blizko pri Sp. namesti si si dovod nasiel?Ani L27,L19 tam nema socialne vybavenie. Prepac, ale skutocnost dava jasne najavo, ze DP by tam URCITE zriadil konecnu elektrickovej linky. Pokial viem, kazda linka musi mat socialne zariadenie aspon na jednej konecnej. To znamena, ze druhu konecnu zriadis na St.Lokomotivy a mas socialne vybavenie pre vodicov na takejto linke.
Add. vyhybky. Obavam sa, ze v minulosti by urcite nemontovali specialne vymeny pre v=50km/h. Plus do toho pocitaj krizovanie kolaji.
Vladimír
Inak, dnes som sa na DPMK informoval ohľadne chaotického nasadenia NP bričiek. Bolo mi povedané, že ich to mrzí, ale vraj na to v zhone počas prípravy nových služobákov celkom zabudli, že zmena sa dotýka aj zastávkových CP. Ale teraz to už meniť nebudú, pretože od 1.9.2004 by mali garantované spoje opäť sedieť.