Meno (nick) autora: Sarko (sarko@gtsi . sk)
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
Číslo príspevku: 5754
Text príspevku:
Re #5745 KVKV: Nesúhlasím. Lepšie riešenie by bolo predĺžiť električkovú trať až k Podnikateľskej ul. v dĺžke cca 850 metrov a zriadením dvoch zastávok Hečkova a Pri pošte. Autobusovú linku realizovať jedinou službou len ako napájač v trase Barčianska - Abovská - Hečkova, so štyroma zastávkami a prestupným uzlom na zastávke Hečkova.
Ak by trať z finančných dôvodov nešlo postaviť, tak napájačová autobusová linka by premávala o jednu zastávku ďalej, k súčasnej konečnej zastávke.
TA 61 - vyberáme z archívu
Číslo príspevku: 5740
Text príspevku:
Re #5729 TA:
Nikde, to je pod zemou. Oni sú tie trate vlastne tak "vrtulovite" vedené, na druhej strane (zrejme foto) trať končila hneď za tunelom smyčkou. Neviem či toto je predlženie, potom by nebol problem použiť ostrovné nástupištia medzi kolajami.
Také ostrovné zastávky sú použité na jednokolajnej trati Liberec-Jablonec , protiidúce vozy sa míňajú zlava.