Reply on: Vladimír #4179:
Tolko zastávok bol len príklad , že ani tolko by ich velmi nepredlžilo spoj.
*1/z bezpečnostných dovodov- pred zast. býva prechod, a chodec počíta s tým, že tam voz zastaví, a tiež preto ,že symbol zastávky je návesťou pre zastavenie. Ale presne overím ,prečo to tak inde je.
*2/áno ,ale myslel som aj vybrané linky abusov -vlastne to tak je = linky50...
*3/na znamenie ,prečo nie ,najlepšie od určitej doby ,napr .od 19:00 . Bol by tu ale jeden problem. Vo večerných hodinách je interval 20-30min. Pri malom vyťažení a nezastavovaní by ku konci trate mohol mať voz značný náskok a újsť , ;treba si uvedomiť , že večer pri týchto intervaloch už cestujúci počíta konkrétne s časom odchodu podla cp plus nejakých 5min skor. Niektorí košickí vodiči už tak naháňajú minúty ,aby mali na konečnej čo najviac volna. Aká je vobec povolená tolerancia +/- min.?
*4/To je novinka, nebol som o tom informovaný zatial.
Nie som síce presvedčený, že košický vzor je ten najlepší, ale je možné ,že pre špecifické podmienky ostravskej trate to vyhovuje. Pokial sú v niektorom meste inteligentné intervaly tak toto električkou nie je realizovatelné, lebo na druhej -tretej zastávke by sa musela zaradiť za zastávkové linky.
///V Salzburgu som videl rozumne vyriešený systém zast. na znamenie. Na zastávkovom stlpe je tlačítko, ktorým sa zopne svetelná návesť už z dialky viditelná vodičom. Výborné hlavne po zotmení.///
Vladimír
Re #4168 Sarko: Tu nejde o to, či je to reálne alebo nie, ale o to, že si napísal, že by to tak bolo najlepšie. A zrejme ani s tým balky nesúhlasí. Rovnako ako ja.
Pre odstránenie nástupišťa na Fejovej by stačilo L38 presmerovať do trasy L52, ktorá fungovala pár mesiacov v roku 1989, a síce ...Moldavská cesta - Nám. osloboditeľov - Jantárová - Južná trieda...
To s tým Slovanom a Rooseveltovou dúfam nemyslíš vážne. Jednak to absolútne nejde pri dnešnej dopravnej organizácii pred Slovanom a vo výhľadovom riešení po výstavbe Auparku už vôbec takáto trasa nepripadá do úvahy.