Reply on: Papyr #3331:
V BA to bolo normálne v prepravnom poriadku za čias MOC že v prípade náhradnej dopravy sa cvakne lístok z druhej strany, v prípade viacerých prestupov sa cvaká v prvých dvoch spojoch. Zošitky sú v Budapešti, obojstranne cvaknuteľné lístky skoro v každom meste v Rumunsku, BA (konečne niečo inteligentné v BA) lístky na štyri použitia v elektronickom označovači (škoda, že predáva len DP a nie aj trafiky) atď.I.
BM
Najvacsie naklady budu na elektrickovu trakciu lebo tam BUSE takmer vobec nieje. Pricom na trolejbusoch je 45 % palubnych pocitacov., Takze problem malicky. a co sa tyka autobusky , ta je zase na na tom vitazne, lebo 88% vozidloveho parku ma BUSE. Co sa tyka udrzby zvladaju udrzbu Solarisov a novych Karos, takze problem to taky velky nieje. Totiz dielne su vybavene uz aj laptopmi.
Co sa tyka udrzby BUSE, je podla mna 2krat lepsia ako v Blave, len skoda ze sa nevie ustalit to co robi 1018