Reply on: Sarko #1999:
Doplním Ťa. Prestávka na odpočinok môže byť delená tak, že minimálny čas započítaný ako prestávka na odpočinok musí byť 15 min. Ak je teda nárok na 30 min. prestávku, nemôže byť v tomto prípade rozdelená na 3 časti.Hmm... OC Corvinius. Myslím, že je jasné, že žiadna otočka nebude. Cheli pri Cassovii, nedostali, chceli pri Optime, nedostali... A ani tu nebude.
O linke Optima - NMM sa minimálne premýšľa? Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS? Tak ešte raz --> z ODS sme sa dozvedeli, že v tejto trase určite žiadna električková linka nebude, pretože je to dopravne nezmyselná linka nakoľko niet kde prestávkovať. Jedine ak Optima navrhne inú trasu (trebárs po Lokomotívu).
Vladimír
Re #1989 Sarko: Prečo píšeš, že sa oznamy "objavili"? Ja som do Košíč prišiel po prvý raz po sviatkoch 13.1. a už tam tie oznamy boli. Usudzujem, že sú tam od počitaku prevádzky linky.
Z toho, čo som včera na DPMK zachytil ja je zrejmé, že sa dosť s veľkou nevôľou pozerajú na obsadenosť L5. Ja som argumentoval, že ak ide L5 tri minúty po L6, musí byť logicky poloprázdna. Chcel som navrhnúť systém, pri ktorom by v úseku Žel. stanica - SOU dopravné L5+6+R1 vytvárali v oboch smeroch dokonalý 10 min. interval, ale stroskotalo to na tom, že vozidlá by museli prechádzať z R1 na 5 a opačne. Vraj prejazdy robiť nemôžu. No keď nemôžu, tak nemôžu, radšej budeme platiť vodiča za polhodinové ničnerobenie na stanici
To o linke na Maratón je stopercentná kačica, platí to, čo som včera napísal. DPMK nezriadi električkovú linku na trase Optima - Nám. MM, pretože ani jedna konečná nie je vhodná na trávenie prestávky. Keď sa raz nedá, tak sa nedá!
Napokon si dovolím nesúhlasiť s návrhom začlenenia spojov L5 do LR1. Už len samotné písmeno R symbolizuje rýchlodráhu. Väčšina železiarov na bočnú tabuľu nepozerá, stačí eRko a všetci vieme, že nech to ide akokoľvek, musí to do železiarní dôjsť. Ak by niektoré R-ky končili pri Optime, bolo by to balamutenie cestujúceho.