nodes: no veď v #1966 som písal, že: "Modernizacie sa začali aj v réžii DPB a montujú sa TV progres s vymenou interiéru. Niečo ako Pražské T3P. Zatial tento rok 10; 6 takmer hovtových; 4 jazdia vlastnou silou.
Či tých Progresov spravia tento rok viac ako 10?! neviem.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f1f2f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef1f021f6f1f1f725 
Sorry za OT o Bratislave, tekže viac info na ba sekcii či mailom.
Či tých Progresov spravia tento rok viac ako 10?! neviem.


Sorry za OT o Bratislave, tekže viac info na ba sekcii či mailom.
Sarko
Rozlišujeme 3 druhy prestávok, bežná (prestoj), prestávka na odpočinok (PO) a bezpečnostná prestávka (BP). Počas prestoja, t.j. bežné čakanie na konečnej je platené 60% zo mzdy. Prestávka na odpočinok nie je platená vôbec, avšak väčšinou ide napr. o 2x10 min., čo je zanedbateľný čas. Bezpečnostná prestávka je platená na 100% a je to od pol hodiny až cca hodinu (podľa druhu služby). Dispozičná záloha je platená zo 60%, prípadné nahradenie spoja je už platené na 100%. Záloha sa však u každého vodiča vyskytne len raz za čas, takže vôbec tu nie je dôvod na špekulácie a vyberanie si voľna. Vedúci výpravy si väčšinou presne eviduje, kto kedy robil zálohu a ak zistí, že vodič dlho zálohu nemal, pridelí mu ju v krátkom čase znova.