Kosice-Bratislava a spat
Slovenske Aerolinie garantuju cenu 990 sk
(dph,letistne poplatky v cene,jednosmerne)na celu kapacitu lietadla.(130 cestujucich)a cesta trva 45 minut.
Naproti tomu vlak :
Kosice-Bratislava (Inter City)
1.trieda - 840,00 sk
2. tireda - 560,00 sk + v oboch pripadoch EC/IC poplatok a povinna miestenka.
Cesta trva 5 hodin bez desiatich minut.
Kosice - Bratislava (rychlik cez den)
1.trieda 714,00 sk
2.trieda 476,00 sk
Je vhodne si dokupit miestenku , cesta trva 6 hodin.
Rozhodnut sa co je vyhodniejsie ponechavam na citateloch.
Slovenske Aerolinie garantuju cenu 990 sk
(dph,letistne poplatky v cene,jednosmerne)na celu kapacitu lietadla.(130 cestujucich)a cesta trva 45 minut.
Naproti tomu vlak :
Kosice-Bratislava (Inter City)
1.trieda - 840,00 sk
2. tireda - 560,00 sk + v oboch pripadoch EC/IC poplatok a povinna miestenka.
Cesta trva 5 hodin bez desiatich minut.
Kosice - Bratislava (rychlik cez den)
1.trieda 714,00 sk
2.trieda 476,00 sk
Je vhodne si dokupit miestenku , cesta trva 6 hodin.
Rozhodnut sa co je vyhodniejsie ponechavam na citateloch.
m@rtin
Počkej, co myslíš tím, že já cestuju pouze do centra a ne na letiště. Já jsem na letišti každých čtrnáct dní. A ikdybych jezdil jen do centra, tak bych si dokázal sám zjistit kolik lidí jede z letiště a to proto:
-protože linká, kerou používám denně a to 119 jezdí teď v létě ze 70% obsazená lidmi cizojazyčného původu
-protože těch 70% lidí má kufry, krosny, batohy s visačky leteckých společností
Prostě nechci tu rozebírat, kolik létá letadly zazobanců a kolik prostých lidí. Letectví je mé velké hobby a divil by jsi se kolik těch prostých lidí létá.
Letiště Ruzyně odbaví ročně 6,5 milionů cestujících z nichž mají na výběr:
-MHD
-Taxi
-Mikrobusy
-vlastní automobily
Je veřejně známé, že z letiště Ruzyně se do města dopravuje MHD až 75% cestujcích. Asi si dokážeš spočítat kolik to z 6,5 milionů dělá. Mimochodem v roce 2005 se bude otevírat další terminál a Ruzyně vyroste až na 10 milionů cestujících za rok. Bude se muset akutně řešit rychlá kolejová doprava, protože stávající obsluha autobusy prostě nebude stačit. Přál bych ti vidět kloubovou Karosu se 30-ti Italkami, kterým může být max. 25 roků. Myslím, že nejde o zazobance.
Nevím jaká je v Košicích situace teď, ale do nedavna jezdilo na letiště asi 5 spojů denně. Na airport Košice by stačil Solaris jednou za půl hodiny a hned by jsi viděl, protože
"S ROSTOUCÍ NABÍDKOU ROSTE I CHUŤ POPTÁVKY"