Reply on: Sarko #180:
Napriek častým zmenám v doprave sa ešte veľa tradícií drží. Škoda, mal som takú predstavu, že raz pôjde trolejbusová L16 na Podhradovú, trolejbusová L11 na Ťahanovce, trolejbusová L19 po Južnom nábreží...Skrátka, pri terajšej ceste číslovania nás v budúcnosti čaká okamih, keď všetky známe, klasické a cestujúcimi poznané linky padnú. Košice sa premenia na Bratislavu, kde domáci nevedia, čo kam ide. Myslím, že Blaváci už stokrát prekliali tzv. oblastné číslovanie liniek a podobné "systémy". Žiaľ, zrejme aj Košice budú musieť najprv vyskúšať chaos a potom uznať, že pôvodný systém bol lepší. Ale to už, podobne ako v BA, nebude cesty späť.
Ad reorganizácia linkového vedenia: Veľké nádeje jej neprikladám. DPMK zásadne odmieta električku ako nosnú dopravu a preto každé nové vedenia postavené na starých základoch je len kozmetickou úpravou, ktorá síce môže situáciu zlepšiť, ale nie definitívne vyriešiť.
m@rtin
Počkej, co myslíš tím, že já cestuju pouze do centra a ne na letiště. Já jsem na letišti každých čtrnáct dní. A ikdybych jezdil jen do centra, tak bych si dokázal sám zjistit kolik lidí jede z letiště a to proto:
-protože linká, kerou používám denně a to 119 jezdí teď v létě ze 70% obsazená lidmi cizojazyčného původu
-protože těch 70% lidí má kufry, krosny, batohy s visačky leteckých společností
Prostě nechci tu rozebírat, kolik létá letadly zazobanců a kolik prostých lidí. Letectví je mé velké hobby a divil by jsi se kolik těch prostých lidí létá.
Letiště Ruzyně odbaví ročně 6,5 milionů cestujících z nichž mají na výběr:
-MHD
-Taxi
-Mikrobusy
-vlastní automobily
Je veřejně známé, že z letiště Ruzyně se do města dopravuje MHD až 75% cestujcích. Asi si dokážeš spočítat kolik to z 6,5 milionů dělá. Mimochodem v roce 2005 se bude otevírat další terminál a Ruzyně vyroste až na 10 milionů cestujících za rok. Bude se muset akutně řešit rychlá kolejová doprava, protože stávající obsluha autobusy prostě nebude stačit. Přál bych ti vidět kloubovou Karosu se 30-ti Italkami, kterým může být max. 25 roků. Myslím, že nejde o zazobance.
Nevím jaká je v Košicích situace teď, ale do nedavna jezdilo na letiště asi 5 spojů denně. Na airport Košice by stačil Solaris jednou za půl hodiny a hned by jsi viděl, protože
"S ROSTOUCÍ NABÍDKOU ROSTE I CHUŤ POPTÁVKY"