Trolejbusom na stanicu
Druhá trolejbusová trať mesta má viesť na Sídlisko KVP. Pre nedostatok finančných prostriedkov sa zatiaľ jej výstavba odkladá. V DPMK však chcú vylepšiť aspoň súčasnú linku č.70 z Lingova k Domu kultúry. Je vypracovaných päť variantov jej predĺženia k železničnej stanici alebo Námestiu osloboditeľov s nákladmi od 32 do 60 miliónov korún.
Riaditeľ DPMK Ing. I. Reiprich rokoval o tomto projekte na Obvodnom úrade košice I a chystá sa vystúpiť i pred poslancami mestskej časti Staré mesto, na ktorej území by trať predĺžili. Jeho cieľom je získať takto potrebné peniaze, aby sa práce začali už tento rok.
Košický večer 4.1.1994
Druhá trolejbusová trať mesta má viesť na Sídlisko KVP. Pre nedostatok finančných prostriedkov sa zatiaľ jej výstavba odkladá. V DPMK však chcú vylepšiť aspoň súčasnú linku č.70 z Lingova k Domu kultúry. Je vypracovaných päť variantov jej predĺženia k železničnej stanici alebo Námestiu osloboditeľov s nákladmi od 32 do 60 miliónov korún.
Riaditeľ DPMK Ing. I. Reiprich rokoval o tomto projekte na Obvodnom úrade košice I a chystá sa vystúpiť i pred poslancami mestskej časti Staré mesto, na ktorej území by trať predĺžili. Jeho cieľom je získať takto potrebné peniaze, aby sa práce začali už tento rok.
Košický večer 4.1.1994
Sarko
Oficiálny názov trhanej služby je delená služba. Niektoré takéto služby myslím premávajú aj mimo špičky, ale podstata takejto služby je tá, že vodič nastúpi do služby v čase rannej špičky, po nej ide napr. domov a v čase odpoludňajšej špičky ide znova do práce. Výhodou takejto služby je, že vodič nemusí vstávať do práce veľmi skoro, ani končiť veľmi neskoro, nevýhodou zasa, že službu ma "potrhanú" a musí prísť do práce 2x.
Delená služba sa v čísle služby označuje číslom 5, dlhá nepretržitá služba 4, odpoludňajšia služba 2 a dopoludňajšia služba 1.