Reply on: Vladimír #1587:
Musíš zobrať do úvahy obrat liniek 2 a 3, takže spolu je potrebné zosúladiť 5 liniek. Shorty, ktorý má prehľad o frekvencii spojov a končiacich službách, tvrdí, že vratná koľaj by sa používať musela. Žiaľ, momentálne nemám aktuálne služobáky, aby som sa na to mohol pozrieť a prepočítať to.
Sarko
Napríklad...
Inak nerád počúvam reči vodičov, že nie, tak to nemôže chodiť, lebo by sa museli na stanici otáčať po vratnej koľaji, lebo pri Optime by nemohli dlho čakať, lebo by museli ručne hádzať výmenu... Tak to nie!
Pekne-krásne nech sa urobí na Žst. elektricky ovládaná výhybka, veľa to určite nemôže stáť, len vôľu a CP sa dajú urobiť aj tak, aby čakanie KT8D5 pri OC Optima bolo bezkolízne.