Reply on: Fero1 #84708:
Podľa toho zábradlia človek hneď pozná, či bola konkrétna zastávka robená v rámci projektu IKD (tenké) alebo MET (hrubé). Ak ma pamäť neklame, tak tieto verzie sa líšia v uchytení sklenených tabúľ. Prvá verzia používa len svorku s gumovým obložením, druhá verzia je založená na skrutke. V prvej verzii sklu, po dožití gumeného obloženia a strate trenia, nič nebráni sklznúť na zem. V druhej verzii sú v skle vyvŕtané diery, vďaka ktorým tie tabule držia na mieste lepšie. Ale neviem teraz nájsť fotky, ktoré by to potvrdzovali, tak možno sa nájde niekto kto si to pamätá rovnako alebo to vyvráti.
mi.v
Kde by sme s MHD bez Rašiho boli, no kde?
(A navyše, úspešne sme zmiernili chudobu niektorých našich ľudí.)
Vždycky to mohlo dopadnúť aj horšie, aj keď niektorí hovoria, že horšie už nie.
Jeho zásluhy podľa mňa treba spravodlivo oceniť niekým nestranným a nezaujatým. Napríklad nejakým sudcom.
Bola by škoda, keby sa na to všetko, čo pre mesto vybavil a urobil s námahou vo dne i v noci, len tak zabudlo. Hoci niektoré dopravné stavby ho budú pripomínať ešte dlho. A určite budú aj lepšie udržiavané, veď ešte neprešlo mnoho času a už sa údržba priam pýta.
Treba oceniť aj predvídavosť tej éry: ešte bolo ďaleko pred svetovou pandémiou a podnik už riadili odborníci z oblasti zdravotníctva.