Ja tu dlabem na to, kto s kym koho kedy a prečo...si rozoberajte inde...
Takže čo som sa dnes dozvedel, okrem toho že som objavil ráno odstavenú 6044-ku.
Potvrdzujem info o tom, že 6030 je dielňa..KE 213 DN..len neviem či nahradila 6285 alebo 6288...
A šokujúca informácia...Novoplán 5401 v Šaci pravdepodobne nahradil dlhú dobu na nočných spojoch jazdiacu Karosu C734 číslo 6036..teda Novošrot je nočák...to by možno eMareq vedel..6036 bol jeho oblubený nočák... ? ?
C734-ky toho roku by mali naisto dojazdiť... ?
Takže čo som sa dnes dozvedel, okrem toho že som objavil ráno odstavenú 6044-ku.
Potvrdzujem info o tom, že 6030 je dielňa..KE 213 DN..len neviem či nahradila 6285 alebo 6288...
A šokujúca informácia...Novoplán 5401 v Šaci pravdepodobne nahradil dlhú dobu na nočných spojoch jazdiacu Karosu C734 číslo 6036..teda Novošrot je nočák...to by možno eMareq vedel..6036 bol jeho oblubený nočák... ? ?
C734-ky toho roku by mali naisto dojazdiť... ?
Vladimír
Najskôr by sa to dalo zistiť podľa praxe z miest, kde zastávky na znamenie majú. A obyčajne je prax taká, že je zavedené tzv. bezpečné zastavenie na zastávke. Teda vodič v momente, kedy už nestíha na zastávke bezpečne zastaviť, na znamenie nereaguje, resp. ho chápe ako znamenie pre nasledujúcu zastávku.
Ja by som to zhrnul takto - na úseku NO - OC Važec by sa mali L3 a 7 chovať ako jedna linka. Už to, že dnes má jedna sólo vozne a druhá dvojičky je choré. Akékoľvek odlišnosti v podobe (ne)zastavovania na zastávkach sa mi nezdajú vhodné.