Reply on: nin #5524:
Aha, ďalej som to nekontroloval, tak som si chybu nevšimol. Prehodené sú len 535 (179367), 536 (178368) a 537 (178366) medzi sebou. Výr. číslo 179365 má 534 (nie 535). 538 má výr. číslo 178369 a 539, ktorá do KE nikdy nedošla, má výr. č. 178370.
SHORTY
Vysvetlenie: Linka 6-spol.pavilon-príchod na zastávku -2min(t.j.skôr-je to bežne) Preferencia "zavinila",že pri príchode na (každú!!!) križovatku svietil signál voľno a tak jazda spol.pav.-poliklinika trvala málo cez 3min!!!!!
Sumarizácia: príklad-Spol.pavilon 06.28 (podľa CP 06.30), poliklinika 06.32 (CP 06.38)!! Takže to robí náskok až 6min. Ak by ste boli cest.v tram-potešenie, ak cest.idúci na zast. ?
CSS na Alejovej: Ak idú 2 tram za sebou resp. oproti ale nie súčasne cez križovatku, musia dávať pozor aby nad čidlom prešli až po odhlásení predošlej súpravy(odhlasovacie čidlo je na zast.), lebo v opačnom prípade neregistruje požiadavku a je potrebné čakať na signál spolu s autami. Ak vyčkajú tak signál potom naskočí po pustení jedného smeru t.j. 1.tram-voľno 2.autá-nejaké odbočenie al.priamy smer(nie však Alejová)-1 signál 3.tram-voľno. Po prejdení tram väčšinou naskočí odbočenie z Alejovej ale ak tam nestoja autá, pustí iný smer.
Ad.Južná trieda: Keby zapli preferenciu DP by sa musel veľmi rýchlo spamätať(to však nehrozí), lebo CP-chronometráž je ešte stále z čias obmedzenej rýchlosti na 30km/h. Napr. L3 má 21min ale už po predchádzajúcich reko sa to dalo zvládnuť za 16min.
"kamery-senzory" pri prechode tram popred senzor sa rozsvieti na ňom v rohu červená LEDka, skúste sa prejsť pred ním a ak sa rozsvieti, tak reaguje na hocijaký pohyb a nie na tram. Neskúšal som - nech sa páči.....