Reply on: eMareq #5475:
Finta je len v tom, že L60 JE VEREJNÁ a určená pre všetkých cestujúcich. Vodiči tejto linky VEDOME a OPAKOVANE toto porušujú a SVOJVOĽNE selektujú, koho do vozidla vpustia a koho nie.A to, čo tam natliachal ten dispečer svedčí o tom, že asi tiež nemá páru o svojej robote.
Vladimír
V Solarisoch vodič tiež pri stlačení STOPky počuje zvuk, ale tuším len pri prvom stlačení. Ak sa nemýlim, pri opakovanom stláčaní už zvuk nezaznie.
"Najlepšie" sú na tom trolejbusy, kde vôbec zvuk pri daní znamenia vodič nepočuje.
Na pôde DPMP som na túto skutočnosť viackrát upozorňoval, ale bez odozvy. Som zvedavý, čo sa bude diať, ak sa niekomu raz niečo v buse stane a vysvitne, že dával znamenie vodičovi, no ten nemohol odlíšiť núdzové znamenie od obyčajného pred zastávkou na znamenie.
Re #5468 Mišo: Asi najpodstatnejší dôvod bude ten, že Karosy B 941E sa už dávno nevyrábajú ?
Re #5470 Esíčko: A to v dnešnej dobe pokročilých technológií je problém nastaviť riadenie tak, aby pre prejazde električky pokračoval cyklus tam, kde skončil?