Reply on: Vladimír #5444:
Pre mna to znie podobne ako situacia, ktora nastane pri neustale sa zvysujucej cene ropy a tym aj cene nafty. Ta bude musiet viest skor ci neskor k zvysovaniu cestovneho a v krajnom pripade ( a mozno dost utopickom ) povedie k obmedzeniu autobusovej dopravy. A kedze elektricky a trolejbusy su na tom tak ako su ( a lepsie budu skutocne len velmi velmi tazko ), aka situacia asi anastane v MHD v KE...?
Sarko
Okrem toho, SU15 vypĺňa chýbajúci článok medzi 12 a 18m autobusmi. Takže ak by DPMK postupoval podľa nejakého kľúča, 15m Solarismi by obsadil menej vyťažené linky, na ktorých však 12m sóla nepostačujú. Ďaľší príklad môže spočívať v obmedzovaní, kde namiesto preriedenia spojov sa interval na linke zachová, ale namiesto kĺbových autobusov sa dosadia 15m.
Re #5424 pitto32: To som aj ja svojho času tvrdil, že kĺbová Karosa=15m Solaris, ale nie je to tak. SU15 má z kĺbaku identický počet miest pre sediacich a naopak, z 12m sóla identický počet miest pre stojacich cestujúcich. Takže je to maximálne vlastne také pohodlnejšie sólo vozidlo.
Zaujímalo by ma, odkiaľ si zobral presne určenú lehotu nedodania Karosy B961. Najskôr si vymýšľaš.
Re #5245 pitto32: Opäť výmysly...