Ide o čisto môj názor, ale mám asi takú predstavu, že v československých podmienkach by mal trolejbus zabezpečovať:
1.primárne dopravu do kopcovitých oblastí
2. sekundárne doplnkovú dopravu na sídliská (ideálne k tramvaji a nie k ABUSU)
3. terciárne Náhrada za ABUS hocikde.
Úplne ideálna kombinácia pre trolejbus je z toho: doprava na sídlisko na kopci.
Takými sú podľa mňa Furča a Ťahanovce
1.primárne dopravu do kopcovitých oblastí
2. sekundárne doplnkovú dopravu na sídliská (ideálne k tramvaji a nie k ABUSU)
3. terciárne Náhrada za ABUS hocikde.
Úplne ideálna kombinácia pre trolejbus je z toho: doprava na sídlisko na kopci.
Takými sú podľa mňa Furča a Ťahanovce
SHORTY
Ešte k tým Solarisom. Z toho čo tu čítam, to vyzerá, že nákup NP vozidiel je vychádzanie v ústrety málo mobilným cestujúcim. Ale pokiaľ viem, DP to nerobí aby sa lepšie nastupovalo ale preto, že únia vyžaduje nízkopodlažnosť!