Reply on: KVKV #5039:
Cez vozovňu jazdila 6C. Prvá etapa rekonštrukcie SNP bola v lete 1997 od Spol.pavilóna po prejazd u Kosmaltu. V lete 88 naopak. V tom istom roku na jeseň obojsmerne úsek Spol.pavilón po pôvodnú križovatku na Moldavskej s jej prestavbou na kruhový objazd a napojenie na Alejovú (jazdili len 6A a 6B, cez vozovňu všetky R). A na jar 1989 v dvoch etapách od Kosmaltu po Amfiteáter a potom naopak.
KVKV
5:
a/žel.stanica-masarykova-n.mm-komenského*? -anička*?=40.roky
b/št.lokom-anička = 50.roky,cca do1962(?)
c/št.lokom-ťahanovce = 60.roky,cca do r.1966(?)
d/št.lokom-h.strojár = koniec60tych r.,potom pauza, znovu v 70,80tych r.(skrátená jednička)
e/krásna-n.osl.-moldavská-cez terasu-komenského-št.lok.(pozdejšie skrátená len k amf.)=po velkej reorganizácii, potom zrušená
f/žel.stanica-oc.optima = od 2004 (predtým to bola linka W)
8:barca-alejová-terasa-amfit.
10:autobus.linka, prvé trasovanie: n.osl.-vyš.opátske, potom niekolkokrát menila trasu, neviem z hlavy. Ako pravidelná električková linka nikdy nebola.
Pri návšteve Pápeža ako L10+ zabezpečovala spojenie zhromaždišťa na rýchlodráhe s barcou (myslim)