V Brne som inak obdivoval až 29 rôznych konštrukčných typov električiek a bol som aj pri včerajšom historickom medzníku, keď sa po 50. rokoch opäť zaviedla riadna prevádzka s vlečnými vozidlami. Prvá takáto súprava odvčera premáva na linke č. 10, zatiaľ bez cestujúcich vo vleku. Po peknom poprosení je však možné zvezenie s pracovníkom KOS Krnov, ktorý nad vlekom dohliada. Výkon T3R.EV (4x90 kW namiesto bežných 4x43 kW) je úctyhodný. Vlek z pohľadu cestujúceho nie je vôbec "cítiť", akurát kvôli dolaďovaniu bŕzd vo vleku musí vodič voliť plynulejší rozjazd a brzdenie. Vodiči s dobrou technikou jazdy s tým nemajú najmenší problém a jazdy (aj skúšobné), vo mne zanechali ten najlepší dojem (na rozdiel od Anitier a K3N). Veru ťažko si budem odvykať od všadeprítomných "šalin", ale doma je doma

Diggi