Reply on: S499.1023 #4582:
Rekonštrukcie v bývalom Československu sledujem pozorne, takže môžem s určitosťou povedať, že DPMK je v tomto smere úplne na chvoste všetkých DP.Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...
eMareq
Košice - Dopravná nehoda medzi dvoma dodávkami a autobusom sa v piatok skončila našťastie len ľahkým zranením jedného z vodičov. K havárii došlo na Alpinke, kde 24-ročný vodič Renault Kango Branislav T. smerujúci do Košíc v ľavotočivej zákrute nezvládol riadenie. Nedodržal bezpečnú vzdialenosť od pred ním idúceho Peugeotu Boxer. Po kolízii odhodilo renault do protismeru, kde sa zrazil s protiidúcim autobusom.
Vodič renaultu utrpel pri zrážke mnohopočetné rezné rany, z ktorých sa bude zotavovať vyše týždňa. Alkohol u vodičov zistený nebol, škoda na reanulte predstavuje 250-tisíc Sk, na opravu autobusu a ďalšej dodávky bude potrebných po 50-tisíc korún.
(Korzár)
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=31.5.2004/45465K