Vladimír: Nuž dnešné "moderné" deti majú aj tak iné záujmy a v technickej oblasti Ti začnú sypať o zákulisí nakrúcania akčných krvákoch alebo Ti z rukáva vysypú o všetkých funkciách dostupných mobilných telefónov na trhu...
Mňa viac naštvalo, keď kremnická minciareň v limitovaných edíciach a v dopravnej oblasti vydal len pamätnú, tuším 100 Sk mincu ku stému výročiu MHD, s vyobrazením "prvá električka na Slovensku". Čo tam po tom, že už v roku 91 mohla vyjsť minca 100 rokov MHD na Slovensku alebo prvá koňka na Slovensku.

Sarko
Takže som zhliadol fotografie z miesta nehody bývalej košickej #504. Nehoda je spôsobom úplne identická ako tá v Bratislave zo dňa 17.5., keď K2 narazila do kamióna (http://localnet.sk/nehoda/ ). V Brne je rozdiel len ten, že sa jedná o KT8, ktorej brzdná vzdialenosť je určite lepšia a narazení do autobusu Scania Irizar poľského dopravcu Polmar. Ide pravdepodobne o nepozornosť vodiča KT8, ktorý narazil do vľavo a o 180° sa otáčajúceho autobusu. Kým na robustnom a vysokom autobuse sa len trochu pokrivil plech, na KT8 došlo k pretrhnutiu pravého stĺpika v spodnej časti okna (medzi vetracou časťou okna a dverami). Kým ako #504 celé roky pokojne odpočívala vo vozovni DPMK, ako 1738 nemala v Brne odjazdený ešte ani prvý rok...