Reply on: Maťo #4290:
Nie som si istý rovnakým dátumom ,ale myslím že došlo vtedy k zrušeniu liniek 1,5,8. L1 myslím už predtým bola len špičková(?)
To zachádzanie L2 do Krásnej súvisí s tým určitým zlúčením L2 a 3 v uvedenom období, podla mňa to bolo dosť zmetočné ,zrejme preto to dlho nevydržalo.
Dopravák
Trolej 1020 prichádza (z garáže) na NO a cez Bottovú sa vracia k zastávke Jakabov palác...zastane za ňou a čaká...o chvíľu prichádza 3511 (L71) a zastane za trolejom... ľudia čakajúci na zastávke chcú nastúpiť (aj nastupujú), ale z vozidla sa náhle začnú valiť ľudia a utekať do troleja pred nimi... nastáva mierny chaos...
Pri tom jednoduchšie by bolo, keď už trolej prišiel na NO, počkať na Bottovej a bus s KVPčka by prišiel tiež na Bottovu a tam by si vymenili cestujúcich,
2. pri Mlynskej Bašte - konečná L70
3. pri HT - najjednoduchšia varianta - ušetria sa vozokilometre
No, ale my sme na Slovensku a tu sa to všetko robí naopak...najmä v DPMK