Papyr: Poznám všetky 3 spomenuté prestupné uzly v Prahe, ale ani na jednom nie sú také vzdialenosti ako na košickom N.O. Navyše, N.O. má v súčasnosti funkciu akéhosi centrálneho prestupného uzla, pre ktorý by mali platiť prísnejšie podmienky. Pritom tu nie sú žiadne podchody, prechádzať sa musí cez jeden až tri svetelné križovatky, sú tu aj nechránené prechody pre chodcov a napr. na dvoch električkových stanovištiach pred Dargovom sa už 17 rokov nastupuje/vystupuje na úroveň vozovky...
Vladimír
Náskokov sa nebojím. Jazdné časy už predsa musia počítať s určitou pravdepodobnosťou (ne)zastavenia. Keď s tým nie sú problémy v iných mestách v autobusovej a trolejbusovej doprave, niet dôvodov na obavy v košickej električkovej doprave.
Ten Salzburg je nesporne zaujímavý, ale načo veci komplikovať? Stačilo by celkom nariadenie, že zastávka na znamenie je definovaná ako zastávka, kde na zastavenie vozidla je nutné dať znamenie zvnútra vozidla stlačením signalizačného tlačidla. Pokiaľ sa v priestore zastávky nachádza potenciálny cestujúci, zastávka sa považuje za stálu.