Reply on: eMareq #4096:
A prosím Ťa, ako si prišiel na to, že so softvérom to nebude môcť vyzerať tak ako to vyzerá dnes alebo že preto, aby to vyzeralo tak ako dnes musí byť vyvinutý extra soft pre DPMK? Podľa mňa, každý soft má funkciu, vďaka ktorej si môže užívateľ štýl cestovného poriadku navrhnúť sám. Dôkazom je skutočnosť, že polovica ČR používa FS Grafikon System Olomouc a každý má CP iné, aj čiernobiele aj farebné. Excel nie je vhodný na tvorbu služobných CP, pretože je to stále zbytočná MANUÁLNA ROBOTA. Ako to mám ešte inak povedať?
"Spomenul som si, ze SAD pouziva SW (ak sa nemylim EMTEST) na vyrobu CP."
Žiaľ, pravda je o čosi viac krutá. VŠETCI už používajú SW na výrobu CP OKREM DPMK

Sarko
Čo sa týka podávania informácií, je to naozaj len na dobrej vôli vodiča. Stane sa, že sa cestujúci raz stretne s vyčerpávajúcou odpoveďou, inokedy aj s pokývaním pliec. Treba pritom rozlišovať, či ide o otázku v rámci MHD alebo napr. otázky vhodné skôr pre pracovníka informačného centra. Myslím, že žiaden vodič neodmietne odpovedať na stručne a jasne formulovanú otázku. Cestujúci si to niekedy sami komplikujú zbytočným zdržiavaním a kladením protiotázok v štýle "ale mne povedali, že sa tam dostanem tou a tou linkou", pričom si neuvedomujú, že takto spochybňujú vodičovu odpoveď a nechuť odpovedať pri ďalšej príležitosti. No a napokon, čo zamestnávateľ neohodnotí, to by zamestnanci ani robiť nemali. Ak niekto v zamestnaní vyvíja nadštandardné úsilie, často to zamestnávateľ začne považovať ako bežný postup (alebo vzorný príklad) a bez náležiaceho ohodnotenia začne to isté požadovať aj od ostatných zamestnancov. A tak si dotyčný uškodí nielen sebe, ale aj kolegom. Môže sa tiež stať, že zamestnávateľ pre takéto úsilie ani nemá pochopenie. Po niekoľkých strávených rokoch v radoch DPMK každý pochopí, čo môže, čo nie a na čo má.