Nuz zhodnotim den mesta Kosic z mojho pohladu prezentera
/ci ako to nazvat/
Prisiel som o osmej rano a odisiel takmer o takmto istom case spat
Hadam najvacsi obdiv medzi ludmi najma detmi vzbudili modely, pricom niektore dostali aj dobre pomenovanie, napr.
Solaris = Solarko (este dobre ze bez dlheho "a" :)/
z B961 sa vyklul ikarus 280
A ako ceresnicka "dyg zubacka" - nuz pri tomto som sa smiechu nezdrzal (ten dotycny to povedal, ked vzhliadol nejaky obrazok elektricky v brozure co sa predavala).
Bohuzial, a to sa stalo po prvy raz a dufam ze aj naposledy, sme zazili neprijemny incident priamo vo voze, kde jeden cigan sa pokusal ukradnut mobil, pricom dotycny to zistil a padali dobre facky. Tak sme na nich razne zakricali, aby si sli dat zopar uderov na ulici a nerobili si boxersky ring vo vozni.
~> Sarko - dakujem za CP

Prisiel som o osmej rano a odisiel takmer o takmto istom case spat

Hadam najvacsi obdiv medzi ludmi najma detmi vzbudili modely, pricom niektore dostali aj dobre pomenovanie, napr.
Solaris = Solarko (este dobre ze bez dlheho "a" :)/
z B961 sa vyklul ikarus 280
A ako ceresnicka "dyg zubacka" - nuz pri tomto som sa smiechu nezdrzal (ten dotycny to povedal, ked vzhliadol nejaky obrazok elektricky v brozure co sa predavala).
Bohuzial, a to sa stalo po prvy raz a dufam ze aj naposledy, sme zazili neprijemny incident priamo vo voze, kde jeden cigan sa pokusal ukradnut mobil, pricom dotycny to zistil a padali dobre facky. Tak sme na nich razne zakricali, aby si sli dat zopar uderov na ulici a nerobili si boxersky ring vo vozni.
~> Sarko - dakujem za CP


KVKV
V storočnici nie sú presné plánky, dokonca ani v starých plánoch to nesedí so skutočnosťou. Niektoré vlečky neboli postavené, niektoré už v počiatkoch zrušené, údajne za 1svet. vojny boli nejaké trate k provizorným lazaretom. Nepoznám žiadneho pamatníka na trať k hasičskej zbrojnici, (malej stanici)ale jedna rozeta tam skutočne je. Je to záhada.
Na strojárenskej sú skutočne kolaje s prídavnými žliabkami, na domoch sú akési závesy ,ale podivné asi nie pre trolej.
(je možné,že na stavbu týchto odstavných kolají sa použili staršie demontované kolajnice z iných tratí, inde sa to bežne robilo)Kolaj by musela viesť rovne od SPŠ, ináč by tam v prudkom oblúku vagon nezatlačili.
Na konci kolaji v strojárenskej bol až do stredy 14.4. položený priečne ten prídavný žliabok. Potom ho niekto zobral.
Medzi starou radnicou a SPŠ stroj. sú v obrubníku chodníka sokly so zrezanými stlpmi.
Jeden tip: vlečka bola aj do Komenského ústavu (dnes myslím veterinárny ústav?)