Reply on: Papyr #3727:
V dohladnej dobe sa chystá určitý mediálny tlak na obnovu mhd na Hlavnej. (aspoň v obmedzenej forme).Pre určité kategórie občanov sa stáva centrum nedostupné. Pre invalidov a starých ludí je to pešo ďaleko. Akékolvek aktivity,petičné akcie, iniciovanie médií atď je vítané.
Návrat električky by bol ideálny ,ale nereálny.
A práve 24Tr/bat. je tým pravým, čo by riešilo situáciu. Nákup dvoch troch vozov (dva v prevádzke +záložný) ,nasadenie na "L73" v upravenej alebo skrátenej trase 71 . Nič iné netreba upravovať, vyrábať, snáď len označiť zastávky. Interval by postačoval 30-40min.
Pochopitelne pokial by existoval "trolino 18" v tejto verzii bolo by to lepšie. Ale 24Tr už jazdí!
KVKV
Trochu pravdy na tom je.
Niekedy v 80,90. rokoch bol akýsi kooperačný podnik s Ukrajinou "JUMZ" . Skutočne sa vychádzalo z 14 a 15 Tr, dokonca prvé prototypy boli takmer zhodné. Snáď sa vyrábajú dodnes , ale sériovky sa trochu líšia ,gulatejšie hrany atd... ale nezaprú povod. Jazdí ich pomerne dosť v Rusku a na Ukrajine. Krátky dostal typové ozn "T1", klbový "T2".