Vladimír: Jasne, že stojim. Veď práve, že to som už počul, že ste nie moc s nimi spokojný, ale u nás je to v pohode. oni sú trochu citlivejšie, predsa je tam viac tej elektroniky. vaše majú automat alebo manualnu ako v KE. Teda aspoň ak si pamätám z 1998 čo som bol v KE tak som počul manual.
Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
Vladimír
Zdalo sa to až neuveriteľné, že pri toľkých všetkých "neprekladoch" liniek v Košiciach L29 a L32 na trase Technická univerzita - žel. stanica (toto spojenie, pochopiteľne, často používam) v sedle vytvárali svojími vzájomne preloženými 30 min. intervalmi DOKONALÝ 15 min. interval.
Dnes vidím, a smutne konštatujem, že DPMK "napravil chybu" a L29 a L32 idú pri svojich nezmenených 30 min. intervaloch štyri minúty po sebe. Zas budem bez dychu po vyčerpávajúcom zúfalom neustálom behu na zast. OD Beta, ktorá, ako vravieva Peter K, je jediná obslužná k TU vo vzťahu žel. stanica - TU.
Ďakujem v mene všetkých dochádzajúcich študentov TUKE.