Reply on: m@rtin #361:
No tohle sem našel počet zaměstnanců 12 901
tržby z jízdného PID (v tis. Kč) 2 526 867,0
účelové investiční dotace z rozpočtu hl. m. Prahy (v tis. Kč) 4 200 322,0
účelové investiční dotace ze státního rozpočtu (v tis. Kč) 517 000,0
Je to sice málo , ale je. Já jsem tím chtěl hlavně říct že ta podlaha mohla mít taky jiný důvody než jenom nekvalitu. Ty metrový stěny z betonu nahrazený cihlou naštorc taky mluví samy za sebe. Kdyby se vedení metra nesnažilo jezdit až do konce a metro zavřeli hned ze začátku, tak by sice hodně lidí nadávalo, ale mohly bejt minimální škody. Jenže kdo byl za to odpovědnej se už dneska nedovím . To co bylo potřeba ke zjištění viníka(ů) je jiste hodně dobře schovaný. K tomu barrandovu : TAm jsem nemyslel zastavení stavyb , to je blbost , tak šalinu potřebuji jak sůl. Spíš sem myslel vynechat některý zbytečný serepetičky a vymyšlenosti jistýho architekta. Ale toho bylo dost na k*repu. Nerad bych aby sme tady opakovali co bylo řečeno.
Vladimír
Zdalo sa to až neuveriteľné, že pri toľkých všetkých "neprekladoch" liniek v Košiciach L29 a L32 na trase Technická univerzita - žel. stanica (toto spojenie, pochopiteľne, často používam) v sedle vytvárali svojími vzájomne preloženými 30 min. intervalmi DOKONALÝ 15 min. interval.
Dnes vidím, a smutne konštatujem, že DPMK "napravil chybu" a L29 a L32 idú pri svojich nezmenených 30 min. intervaloch štyri minúty po sebe. Zas budem bez dychu po vyčerpávajúcom zúfalom neustálom behu na zast. OD Beta, ktorá, ako vravieva Peter K, je jediná obslužná k TU vo vzťahu žel. stanica - TU.
Ďakujem v mene všetkých dochádzajúcich študentov TUKE.