Všetkým tu prítomným dávam na známosť:
Podľa stratégie Železničnej spoločnosti, a.s., na r. 2004-2008 týkajúcej sa regionálnej dopravy.
Prímestská doprava:
- elektrické jednotky série 460 a 560 postupne nahradiť
ucelenými poschodovými súpravami, prispôsobenými na
dopravu upravenými rušňami série 162/3 a 362/3
- optimalizácia počtu osobných vozňov nasadených v
osobných vlakoch (série Bh, Bt, Bdt, Bdtmee) znížením
prevádzkovej zálohy zo 40% na 30% a redislokácia
zostávajúcich vozňov
Regionálna doprava:
- modernizovať celý park motorových vozňov série 810 na
812 do roku 2008
Tak a teraz rozjímajte nad tým, čo nám tu bude jazdiť! ?
Podľa stratégie Železničnej spoločnosti, a.s., na r. 2004-2008 týkajúcej sa regionálnej dopravy.
Prímestská doprava:
- elektrické jednotky série 460 a 560 postupne nahradiť
ucelenými poschodovými súpravami, prispôsobenými na
dopravu upravenými rušňami série 162/3 a 362/3
- optimalizácia počtu osobných vozňov nasadených v
osobných vlakoch (série Bh, Bt, Bdt, Bdtmee) znížením
prevádzkovej zálohy zo 40% na 30% a redislokácia
zostávajúcich vozňov
Regionálna doprava:
- modernizovať celý park motorových vozňov série 810 na
812 do roku 2008
Tak a teraz rozjímajte nad tým, čo nám tu bude jazdiť! ?
Vladimír
--
All: Tak som bol dnes po cca mesiaci znova v Košiciach. Nastúpil som do jedného z tých vašich trolejbusov (1015) - vozidlo ktovieako rýchlo nešlo, vydávalo to ten typický košický chrapľavý zvuk, na sedenie boli všetky miesta obsadené a rovnomerne boli zaplnené aj priestory na státie, vo vozidle sa vzášal zvláštny pach... a v tom mi zrak padol na certifikát kvality ISO neviemkoľko, informácia o ktorom bola (ako to v KE už býva) surovo nalepená na okne. No jó... ? ☺
Ale úprimne ma potešilo, že Albatros 359 sa teší pevnému zdraviu a preháňa sa na rovinatej L2.
Napokon ma ešte rozveselil pohľad na toho nešťastného vodiča, ako mu na tom svetri, či čo to mal nasebe visí tá farebná "psia známka", no skrátka super...