Na akom principe pracuju tie nove elektronicke tabule s cislom spoja a smerom?
Stale ked mrzne, tak to cislo tam zamrzne a neda sa zmenit.
Minule musel vodic (3209) novinami zakryt vsetky tabule a normalne dopredu dat zastaralu dosku s cislom linky. Lebo v predchadzajuci den premaval tento bus na L27 nedalo sa zmenit na ine cislo - bolo to zamrznute.
To iste dnes, spoj 4311 premaval na L27, lenze vzadu mu cely cas svietila L18 - na ktorej robil vcera.
Stale ked mrzne, tak to cislo tam zamrzne a neda sa zmenit.
Minule musel vodic (3209) novinami zakryt vsetky tabule a normalne dopredu dat zastaralu dosku s cislom linky. Lebo v predchadzajuci den premaval tento bus na L27 nedalo sa zmenit na ine cislo - bolo to zamrznute.
To iste dnes, spoj 4311 premaval na L27, lenze vzadu mu cely cas svietila L18 - na ktorej robil vcera.
Sarko
Možno sa Maťo pomýlil a chcel povedať, že dojazdili v klasickom (t.j. pôvodnom) modrom nátere. T.j. 2-dverové Ikarusy boli dodávané zásadne modré, niektoré dostali dodatočne červeno-krémový náter a výnimočne niektorý späť pôvodný modrý, ako si sám spomínal v príspevku #2840.
Detto to platí o 4-dverových, dodávané boli zásadne bordové, niektoré dostali červeno-krémový náter a možno nejaký ojedinelý exemplár získal neskôr opäť bordový náter.