K zrušeniu L70!
No neviem kde sa presunú cestujúci z L70 (študenti) Chudák L71 - teraz prichádza k Mlynskej Bašte plná, ako to bude potom, to radšej nechcem vidieť
Už pri HTescu je broblém sa do sólo voza dostať
No neviem kde sa presunú cestujúci z L70 (študenti) Chudák L71 - teraz prichádza k Mlynskej Bašte plná, ako to bude potom, to radšej nechcem vidieť

Už pri HTescu je broblém sa do sólo voza dostať
balky
-L3 by musela chodit minimalne v dvojnasobnych intervaloch,t.j. nahradzat aj L7.
-preniesol by si velku zataz na slucku na ZST. Neviem si predstavit, ako by sa ti tam otacali L3 a L2 minimalne dvakrat castejsie za hodinu ako doteraz.
-z No by si vytvoril jedno velke mravenisko. Predstav si rano, ako sa ludia po vystupeni z L3 masovo hrnu na zastavku pred Dargovom. Ta zastavka nie je na tolko ludi prisposobena.
preco sa kazdy pri redukcii dopravy zameria najskor na jazero? Myslim, ze toto sidlisko uz davno plati za svoju polohu. Neda sa obsluhovat z dvoch stran, a z liniek, ktore su uz aj tak otrasne, by kazdy este nieco obmedzoval, rusil. Ale uz pomaly niet co. Busy su tam podla DPMK zbytocne, lebo tam jazdia elektricky. Ale kto poradi ludom, ako ist rano do prace, ked elektricky z roznych pricin nejazdia?