RW > Dat dokopy 6367 by som povedal, ze by sa rovnalo zazraku, naviac môžme byť radi, že máme aspoň jazvečíkov.
Pokiaľ viem Sarko sa v minulosti pokúšal zachrániť jeden z Ikarusov 4055 rsp. 4056, ale je tu aj nevôľa zo strany PCD. Ani sa im nedivím, veď peňazí niet nazvyš.
Čo sa týka 4126 tak si poriadne vedľa. Pôvodná 4126 bola zošrotovaná niekedy v roku 2001. Istý čas stála vedľa prevráteného vraku na VŠA aj terajšia 4126/II.
4126/II bol odkúpený z colného skladu v Slovenskom Novom Meste, kde bol zadržaný niekedy okolo roku 1996. Do Košíc prišiel koncom roka 2000.
Pokiaľ viem Sarko sa v minulosti pokúšal zachrániť jeden z Ikarusov 4055 rsp. 4056, ale je tu aj nevôľa zo strany PCD. Ani sa im nedivím, veď peňazí niet nazvyš.
Čo sa týka 4126 tak si poriadne vedľa. Pôvodná 4126 bola zošrotovaná niekedy v roku 2001. Istý čas stála vedľa prevráteného vraku na VŠA aj terajšia 4126/II.
4126/II bol odkúpený z colného skladu v Slovenskom Novom Meste, kde bol zadržaný niekedy okolo roku 1996. Do Košíc prišiel koncom roka 2000.
RW
DPMK vyradzuje vozidla jedna radost.Taky 6367,posledna B 731 v kosiciach je uz prec.Tento rok by mala 16 rokov.Ak by sa dala do poriadku ako jej sestry B732 (6222,6230),kludne mohla sluzit ako historicke.DPMB vyhradila pre historicke ucely Ikarus 280 roku vyroby 1987,taky isty stary ako nasa 4126.A co takto zo 4126 spravit historicky? Dobry napad,ktory podla mna aj tak nebude realizovany,pretoze 4126 urcite skonci ako 6367.Ten kto to ma na starosti by sa mal zamysliet nad tym,ake historicaky autobusy budeme mat v Kosiciach.