K tej spominanej L22 a jej CP, to co som tu pisal, je pravda (overil som si to na troch zastavkach: Letecka akademia, a 2x OD Beta) K comu som dosiel:
L22 premava cez volne dni z L.A. takto:
5 az 10: 21
11 az 13: 41
14 az 22: 21
Na OD Beta (-> Lorincik)
5 az 10: 29
11 az 13: 49
14 az 22: 29
V opacnom smere (-> LA)
12 az 14: 49
Bud je chyba v brozure alebo DP sa nepostaral o vymenu CP. Zajtra zistim ci ozaj ta 22 pride naozaj na OD Beta o 49 alebo 29. Potom uz bude jasne, kde chyba je.
Vsetky 3 skumane CP maju platnost od 1. 11. 2003. V konfrontacii s CP, ktory je tu na serveri, jeho platnost je od 6. 11. 2003
L22 premava cez volne dni z L.A. takto:
5 az 10: 21
11 az 13: 41
14 az 22: 21
Na OD Beta (-> Lorincik)
5 az 10: 29
11 az 13: 49
14 az 22: 29
V opacnom smere (-> LA)
12 az 14: 49
Bud je chyba v brozure alebo DP sa nepostaral o vymenu CP. Zajtra zistim ci ozaj ta 22 pride naozaj na OD Beta o 49 alebo 29. Potom uz bude jasne, kde chyba je.
Vsetky 3 skumane CP maju platnost od 1. 11. 2003. V konfrontacii s CP, ktory je tu na serveri, jeho platnost je od 6. 11. 2003
Peter K
A system pocitania vzkm som ochotny akceptovat len v autobusovej doprave, u TR len PREVADZKOVE NAKLADY.
Zrusme teda L70, ale usetrene naklady pouzime na upravu intervalov na L71 a L72 tak, aby spickovy interval netrval 1 hodinu, ale od 12.30 do 18.30 .
Takto by sa mohla zredukovat alebo odpalit nejaka A-linka v useku NO-KVP. {napr. nepojde L54 ale L37}