BoBo : A prečo by mal Solaris chodiť na iných linkách a naviac trhaných? Veď stále viac vozičkárov využíva Solarisy na 19-ke. Ja vidím každý týždeň minimálne jedného a naviac ručné vyklopenie plošiny ke určite rýchlejšie ako elektronické vysunutie.
Istý čas bola jedna služba keď trhaná 19-ka robila aj 52-ku.
Na iných linkách môžeš vidieť Solaris len ako zálohu, teraz zvykne byť jeden na 3A, a boli časy keď boli Solarisy rozhádzané po všetkých linkách, ale len cez víkend. Tie su už našťastie preč.
Teda, je to nízkopodlažné vozidlo a cieľom je sprístupniť mesto aj pre imobilných ľudí a to by sa im veľmi nedarilo ak by boli tie busy vždy inde a naviac Košice ešte stále nemajú garantované spoje, no zlepšuje sa to a ako som už písal Solarisy sú aj cez víkendy na svojich linkách
Istý čas bola jedna služba keď trhaná 19-ka robila aj 52-ku.
Na iných linkách môžeš vidieť Solaris len ako zálohu, teraz zvykne byť jeden na 3A, a boli časy keď boli Solarisy rozhádzané po všetkých linkách, ale len cez víkend. Tie su už našťastie preč.
Teda, je to nízkopodlažné vozidlo a cieľom je sprístupniť mesto aj pre imobilných ľudí a to by sa im veľmi nedarilo ak by boli tie busy vždy inde a naviac Košice ešte stále nemajú garantované spoje, no zlepšuje sa to a ako som už písal Solarisy sú aj cez víkendy na svojich linkách
Vladimír
Lacnejší je len autobus, ale tomu zodpovedá aj (ne)pohodlie cestujúcich.
Jednoducho si myslím, že je úplne normálne, že k jednému druhu verejnej dopravy (letecká) nadväzuje na ich styčnom bode (letisko) iný druh verejnej dopravy (mestská).
Ak DPMK robí dopravu pre Košičanov a ich návštavníkov (napr. tranzitujúcich cestujúcich), nechápem, prečo by mal ignorovať obsluhu letiska. Je to tak isto pochybné, ako keby sa jedného dňa DPMK rozhodol, že železnica je drahá, a tak nebude jazdiť k železničnej stanici.
Preto ešte raz, som veľmi potešený zmenami k 1.8.2003.
1018: Tak potom som zle pochopil informáciu ja.