Nebudem sa tu s nikym vadit, zaujal ma vsak vzorec
v = s/(t - tz)
osobne si myslim, ze ak by sa to pocitalo podla toho, tak pre kazdu zastavku by sa musel odmerat cas zastavenia (20s je podla mna hruby odhad a nebude platit vzdy - ludia potrebuju vystupit aj nastupit a urcite to nebude len 20 sekund (menej aj viac) , niekedy by sucin pz * tzas bol rovny nule /ak by vodic na zastavke nestal, tym padom tzas je rovny nule, kvoli tomu, ze by nikto nenastupil ani nevystupil/) + odratat stanie na semaforoch. Tym by sa menovatel zmensil a cely podiel zvacsil.
Potom by to mohlo vyzerat takto: v = s/(t - tz - ts)
Tolko moja uvaha.
v = s/(t - tz)
osobne si myslim, ze ak by sa to pocitalo podla toho, tak pre kazdu zastavku by sa musel odmerat cas zastavenia (20s je podla mna hruby odhad a nebude platit vzdy - ludia potrebuju vystupit aj nastupit a urcite to nebude len 20 sekund (menej aj viac) , niekedy by sucin pz * tzas bol rovny nule /ak by vodic na zastavke nestal, tym padom tzas je rovny nule, kvoli tomu, ze by nikto nenastupil ani nevystupil/) + odratat stanie na semaforoch. Tym by sa menovatel zmensil a cely podiel zvacsil.
Potom by to mohlo vyzerat takto: v = s/(t - tz - ts)
Tolko moja uvaha.
Sarko
Ale no, Vlado, hádam som sa Ťa nejako nedotkol. To by som nerád.
Re #2034 S499.1023:
No veď v príspevku #2019 som zvlášť počítal mestskú a zvlášť "železničnú" prevádzku električiek v KE.
Re #2036 S499.1023:
No to mi je jasné, že teória je teória, ale vždy lepšia ako charakteristika typu "jazdí sa mlask, mlask", "plná jazda do zákruty"..
V príspevku #2019 som síce teoreticky, ale objektívne porovnal rýchlosti električiek v BA a KE. Ak si zoberieme porovnanie BA s mestkými linkami v KE, vychádza nám rozdiel 0,08 km/h. Vykresľovanie spôsobu jazdy konkrétneho vodiča nie je absolútne namieste.
No a pri tom náboženskom symbole (máš na mysli konečnú "Pri kríži"?) som sa teda nasmial.