Reply on: Vladimír #1755:
Áno, definuje to TARIFA DPMK, ale tá je len výňatkom PREPRAVNÉHO PORIADKU. Nástup a výstup cestujúcich je spôsob vybavovacieho procesu a ceny cestovných lístkov je už samotná tarifa (tarifikovať=účtovať, spoplatňovať podľa nejakého vzorca-oblasti), do ktorej spadajú aj tarifné pásma. Toto sa naozaj nedá miešať. Predsa pásma II. a III. nie sú žiadne výnimky a vzťahujú sa na všetkých cestujúcich, ktorí sa v danom pásme nachádzajú!
Vladimír
Ak by však v Košiciach bola prestupná tarifa a lístok v hodnote 12 Sk by napríklad platil hodinu, tak bezplatná časť L15 nemá zmysel, pretože cestujúci si lístok orazí na KVP-čku, na Mikovíniho prestúpi a do cieľa svojej cesty sa dostane s jediným cestovným lístkom.
Re #1750 Sarko:
1. Nežartuj! Akože nie sú tarifné výnimky. Veď vaša tarifa a prepisy s ňou súvisiace sú zložitejšie jak trestné právo!
2. Čo sa týka L5, mám pocit, že tam skôr zapracovala Optima. To, že prakticky navrhla DPMK riešenie, ktoré dopraváci chceli od začiatku, bolo len šťastnou zhodou. Škoda len, že v roku 2001 nikto nechcel počuť ootočke električiek pri Optime, tak ako to DPMK navrhoval. Dnes mohlo byť všetko jednoduchšie.