Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravim ja len taka pripomienka opat nakolko sa obmedzili nocaky a posledne jazdy su o polnoci nebobolo by ozaj zle posunut ten polnocny rozjazd kvoli vlakom. Vela ludi sice asi necsetuje alebo mozno aj no vlakmi neviem teraz posudit alebo ozaj je to blbe ze vlak pride 3 minuty po rozjazdoch a DPMK ani nenapadne to nejak riesit a zvalst ked uz teraz po polnoci dalsie nocaky idu az o 4tej. Tiez to obmedzenie je na hlavu ale tak DPMK.
Reply on: 110mat110 #84569:
Môže, za podmienky, že sa vyžiada výnimka od orgánu, ktorý poskytol NFP na danú stavbu. Vzniká tu však riziko, že schválenie bude podmienené potrebou niečo vrátiť...

P. S.: Nie je to 5 rokov od dokončenia stavby a jej uvedenia do prevádzky, ale od "ukončenie realizácie" (čo môže byť aj neskôr).

V prípade MET1 - 2. etapa bolo ukončenie podľa dostupných informácií až v marci 2019, takže minimálne do marca 2024 to bude problematickejšie:
https://www.kosice.sk/clanok/modernizacia-elektrickovych-trati-v-kosiciach-2-etapa-1-cast
Reply on: S499.1023 #84567:
A aka je teda pravda? Dielo z eufondov sa nema prestavavat 5 rokov. Inak bude penalizacia vo forme vratenia penazi.
Reply on: S499.1023 #84564:
To bolo povedané laicky.
Reply on: P1X3L3310 #84566:
To je taká univerzálna vyhovorka, ktorá nie je pravdivá.
Reply on: mi.v #84565:
5 rokov od uvedenia trate do prevádzky sa s tým nesmie hýbať, pokiaľ mám dobré info
Pripravuje sa už nejaký plán na vyriešenie vzájomnej polohy toho miesta zastavenia a deliča?
Reply on: Matejo #84560:
To je tiež nezmysel. Žiadny pantograf sa neodpája.
Reply on: monoblok #84558:
To je nezmysel. Nekomentuj veci, ktorý nerozumieš. Tlačidlo "Výhybka 0" vypína postrádatlné odbery 600 V (kúrenie) a rekuperáciu.
Reply on: S499.1023 #84556:
Mňa by zaujímalo, čo by ste robili vy ak by sa Vám šmyklo pri brzdení a viete, že nesmiete zastať na deliči. Ja by som odbrzdil aby som nezastal na deliči. V lete/za sucha sa mi nestalo aby zastavil za stĺpikom. Vždy je to len za dažďa/snehu
Reply on: S499.1023 #84557:
Ak tam má dostatočný priestor a nezastane blízko. Každý voz má lištu v inej vzdialenosti od vodiča/čela vozidla takže sa to odhaduje ťažko a keď stojí kabínou ppd tým, tak sa bez trhnutia nedá pohnúť.
Reply on: monoblok #84558:
Tlačidlo "vyhýbka 0" naše vozy nikdy nemali a neumožňuje jazdu cez delič so zadanou jazdou. Slúži na blokovanie výhybky prehadzovanej cez trolejový kontakt tak, že odpojí pantograf a neprechádza cezoň prúd a využíva sa to na deličoch pri vozoch s rekuperáciou. Naše vozy majú zas tlačidlo "mycí stroj", ktoré umožní zadať jazdu pri nižšom napätí (ale nie na deliči, lebo v ňom nie je napätie). Na deliči sa používa na odbrzdenie aby voz samospádom zišiel z deliča ak tam nie je rovina, lebo zadaním jazdy by voz neodbrzdil tým pádom že nemá napätie.
Reply on: monoblok #84558:
Viem, ze v Prahe ho T3 nemajú, ale T6 uz áno.
Vyhybka 0 je tlačidlo, ktoré umožňuje prejsť cez úsekovy delic pod jazdou/brzdou bez efektných následkov.
Reply on: Matejo #84554:
Normálny vodič sa vie aj na krátkom úseku pohnúť bez trhnutia.
Reply on: Matejo #84553:
Nuž, tak to sú takzvaní vodiči na baterky.
Košice konečne postavia cestu, o ktorej sa hovorí už 40 rokov
https://kosice.korzar.sme.sk/c/22550918/po-styridsiatich-rokoch-prepoja-peres-s-lorincikom.html

"Dopravný podnik mesta Košice (DPMK) už pripravuje nový grafikon na budúci rok, súčasťou ktorého by malo byť aj nové trasovanie linky 20L. Tá bude môcť ísť z Pereša priamo cez Háje do Lorinčíka. O tom, či to tak naozaj bude, sa rozhodne na budúci rok."
Reply on: S499.1023 #84546:
A čo je na tom chyba vodiča? Že inžinier dal delič na najhoršie miesto? Čo viem, niektorý vodiči to schválne prechádzajú so zadanou jazdou “na protest“.
Reply on: romeo #84539:
Asi preto, lebo keď sa mu šmykne je lepšie to povoliť a byť si istý, že je za deličom ako na ňom ostať stáť a niektorý vodiči nemajú až takú predstavu, kde je pantograf, či pred alebo za deličom.
Reply on: monoblok #84541:
U nás také ani nie je. Výhybky sa neprehadzujú cez povelový kontakt v troleji ale elekromagnetom pred prvým podvozkom

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.