Hlavne to, že v BA máš cez centrum 2 paralelné trate vzdialené od seba 5 minút pešej chôdze a žiadnu električkovú tangenciálu s aspoň dvomi zastávkami. V KE nemáš ani zo Štúrovej na Hviezdoslavovu, ani z Kuzmányho na Triedu SNP, ani z Južnej triedy na Alejovú ani zďaleka max. 5 minút a tak v podstate potrebuješ z každého konca mesta aspoň dve linky, navyše električková tangenciála ti tvorí chrbticu jedného z najväčších sídlisk v meste, takže musíš na nej udržiavať dobrý interval. Úprimne, ak by sa dala darovať koľajová trať vrátane výstavby na zníženie zraniteľnosti električkovej siete, tak by som z BA do košíc v pohode poslal bratislavskú Špitálsku a tunel za vašu Triedu SNP+Alejovú(ja viem, nesedel by rozchod a x iných vecí, ale v BA električková tangenciála zúfalo chýba).

(okrem nevyhnutných) a nie je treba chodiť vypínať všetky kategórie jednu po druhej ako sa to robilo predtým.
Dispecer
-> Čistota vozidiel - interiér a exteriér - aktuálne v riešení, pri električkách sa ešte čaká aj na spustenie prevádzky umyvárky v rekonštruovanom električkovom depe (verím, že do konca roka to už bude),
-> Optimalizácia električkových liniek - očakávam, že táto téma bude na pretrase pri tvorbe PDO (akurát sa to rozbieha, škoda, že o uzavretí zmluvy ešte imhd.sk neinformovalo), ale vzhľadom na to, ako vyzerá sieť našich električkových tratí, systém z BA asi nebude úplne možný.