Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Aktualne asi prebieha testovanie Mlynskych niv so 6102
Reply on: S499.1023 #170371:
Amen. Mne to takto stačí. Ale rád by som sa niekedy dozvedel, čo máš ty vlastne za profesiu. Podľa tvojich príspevkov si (alebo si bol) minimálne všetko toto: vodič autobusu, trolejbusu, možno aj električky, mechanik, dispečer, dopravný inžinier, projektant, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, bezpečnostný technik, konštruktér koľajových vozidiel, školiteľ dopravných predpisov, drážny inšpektor... 😂
Reply on: Urbanway 2423 #170386:
Aj o 8 je zname, ze chodila do Ruzinova, tak preco Dubravka/Karlovka ma mat cislo "mrtvej" linky a Ruzinov cislo existujucej? 🙂

Podla mna by tie linky mali byt podla toho co jazdi na tej trase - Karlovka X9, ak by sli az do Dubravky X4, do Race a Petrzalky X3, Zlate Piesky X4, Ruzinov X9, motak po centre mesta nech je X1. Logika: nahradzame existujuce linky 🙂

Vsak si mal aj X33 ako nahradu 33 a 133 a nie nejaku X44 ci X62 co kedysi jazdila na Dlhace 😉
Reply on: Technopol #170385:
Tak X1 jedna nemáš za čo veľmi vymeniť a po dokončení trate do Janíkovho dvora bude pravdepodobne opäť aktuálna.

X2 by som kľudne zlúčil s X4, lebo dnes už vieme, že linka môže mať dva ciele aj bez zmätenia cestujúcich a okrem toho málokedy ide NAD po celej Vajnorskej radiále. Väčšinou premáva len v jednom úseku (JD - ZP, ŽST NM - JD/ZP, Blumentál - ŽST NM) a väčšinou nie je nutné deliť jej trasu.

X3 je dobrá, tak ako je, aj keď sa to používa aj pri autobusoch, aj pri električkách a vznikajú na potom dve X3ky.

X5 nemáme s čím vymeniť a o 5ke je podľa mňa verejne známe, že ide do Dúbravky.

X8 by som zmenil na X9, lebo L8 už neexistuje, aj keď si myslím, že ľudom sa s Ružinovom spája L8 rovnako ako L9.
Reply on: TeBeCe #170380:
Aký to paradox. Pred 6 rokmi sa štandardizovala náhradná doprava za električky (trasa aj s označením). X-kové linky boli označené podľa linky ktorá danú oblasť dlhodobo obsluhuje a predpokladalo sa zrejme, že ešte dlho existovať budú. Dnes už sú 4 zo 6 pasé. https://imhd.sk/ba/doc/sk/13737/Trasy-liniek-nahradnej-dopravy-za-elektricky
Reply on: samkoh #170381:
Už som to tu raz písal: Vlka Karadžiča x Mlynské nivy. Pomenované podľa Koník Pubu, pôvodne pohostinstva U Koňa.
Reply on: TeBeCe #170380:
Premavka L9 po 40 min. obnovena.
Reply on: S499.1023 #170372:
Ok, nech to tu všetci vidia: pre pokoj v DF a moju neodbornosť sa vzdávam nápadu so semaformi Ivanská/Trnavská/Vrakunská, i keď by podľa mňa osožil.
Reply on: S499.1023 #170371:
ktorá križovatka je pri Koňovi?
Aktualne sa stoji na Ruzinovskej, namiesto L9 jazdi NAD X8
Reply on: Solider #170378:
Hej, na lavej. To fakt nevedia rok ho opravit alebo aspon vypnut nech neukazuje blbosti?
Reply on: MatejBA #170373:
Na ľavej strane? Ten displej blbne a nefunguje už asi rok.
Reply on: TeBeCe #170374:
Alebo sa mu len nechcelo z Dolnych Honov na Dlhe Diely 😃
Reply on: Mike #170375:
Presne na to som myslel a presne preto som v prípade Ivánskej zmienil, že to priecestie je široké.
A, samozrejme, aj tam je to problém, aj tam mali nehody, keď sa postavilo auto na priecestie a nechalo sa zostreliť ropovodom, takže v rámci zdvojkoľajnenia a elektrizácie budú všetky úrovňové kríženia vyhubené.
Reply on: S499.1023 #170371:
Aj keď sú aj prípady, kde spolupráca CSS s vedľajším zabezpečeným priecestím funguje. Ale áno, je to iba 1 koľaj a úplne iná intenzita premávky .. Popri trati Zlín - Otrokovice.
Reply on: MatejBA #170373:
Nebude to ten dlhan? Predkom uz na DD, zadkom este na DH? 😁
6840 má na boku 201 namiesto 33 na Dlhacoch 😀
Reply on: samkoh #170352:
Kua! Kua kua kua!
Po prvé, tam žiadna svetelná križovatka nie je! A po druhé, ak by tam bola, tak semafor od letiska by bol samozrejme PRED hranicou priecestia!
Reply on: johnnyjanko #170346:
Jedna vec je spôsob signalizácie, tam nie je použitie semaforu dvoj-/trojfarebnej sústavy žiaden problém, naopak vývoj ide týmto smerom (AT, DE) a aj nový zákon na Slovensku s tým ráta.
Druhá vec je spôsob zabezpečenia, kde železničné úrovne bezpečnosti proste radič CSS nezvládne.
V prípade toho zmieňovaného širokého priecestia a vlakov rôznej rýchlosti, kedy vyprázdňovacie časy musia byť samozrejme počítané na najrýchlejší možný vlak a k tomu fakt, ž zmena signálneho plánu na taký, ktorý bude vynechávať fázy cez priecestie, trvá minimálne najdlhšiu vyprázdňovaciu dobu križovatky, by to viedlo k tomu, že by na tej križovatke v čase otvorenia priecestia prakticky stále svietila všade červená.
Preto tie križovatky pri Zváračáku a pri Koňovi prechádzali počas zatvoreného priecestia do prerušovanej žltej a nie do iného signálneho plánu. Osobne som sa zúčstnil pokusv zakomponovať do toho aj ten iný signálny plán a proste sa to tam nevošlo.
Stačí takto všetkým?
Reply on: samkoh #170343:
Tak pravdepodobne to nerobia tam, kde leží široké priecestie (= s dlhým vyprázdňovacím časom) tesne pri blbej križovatke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.