Páni, toto je z www.trencin.sk:
Zavedením dvoch nových liniek do MHD Trenčín muselo dôjsť k navýšeniu počtu vozidiel, ktoré MHD prevádzkujú. Doteraz bolo v nepretržitej prevádzke 35 vozidiel a 4 autobusy boli záložné. Z tohto počtu bolo obnovených 36 autobusov. Staršie vozidlá boli nasadzované len ako záložné a v zálohe ostával len 1 nízkopodlažný voz pre garantované spoje. Vzhľadom k už spomínanému navýšeniu počtu vozidiel, bolo rozhodnuté, že z dôvodu šetrenia sa dočasne na tieto linky nasadia upravené autobusy z prímestskej dopravy, ktoré vyhovujú technickým požiadavkám na prevádzku.
Takže takto vyzerá z pohľadu Trenčína dodržanie sľubov občanom, čudujem sa že Trabelssie nestrihal pásky na námestí pri tých C734 ?
Zavedením dvoch nových liniek do MHD Trenčín muselo dôjsť k navýšeniu počtu vozidiel, ktoré MHD prevádzkujú. Doteraz bolo v nepretržitej prevádzke 35 vozidiel a 4 autobusy boli záložné. Z tohto počtu bolo obnovených 36 autobusov. Staršie vozidlá boli nasadzované len ako záložné a v zálohe ostával len 1 nízkopodlažný voz pre garantované spoje. Vzhľadom k už spomínanému navýšeniu počtu vozidiel, bolo rozhodnuté, že z dôvodu šetrenia sa dočasne na tieto linky nasadia upravené autobusy z prímestskej dopravy, ktoré vyhovujú technickým požiadavkám na prevádzku.
Takže takto vyzerá z pohľadu Trenčína dodržanie sľubov občanom, čudujem sa že Trabelssie nestrihal pásky na námestí pri tých C734 ?
ale som sa zhodol s viacerymi ze tieto stare karosicky su omnoho pohodlnejsie ako Cross LE aj z pohladu vodica aj cestujuceho
Petrox
Re #4900 kvorka: priklanam sa k tej prvej casti, ze ten neznamy Ikarus by mohol byt 1832/II z BA. TN 88-69 nebude z BA, ta samotna SPZ to podla mna vylucuje, taketo cisla dostavali vozy v TN okolo roku 86-87 a 1832/II sem z BA dosiel az v januari 1993.
Cize ked to zhrniem, neznamy Ikarus by mohol byt (opravte ma ak sa mylim): 711/I, 714, 715, 717, 845 alebo 1832/II (ex BA).