Pokial to sem uz niekto v minulosti hodil omluvam sa. Len pre spestrenie, ked uz to tu dycha historiou ? Oba nase (ex karlovarske) Ikarusy:
TN-836 AM II v roku 1987: http://www.phototrans.eu/14,49818,0,Ikarus_280_08_282.html
TN-680 AM II v roku 1994: http://www.phototrans.eu/14,124037,0,Ikarus_280_08_286.html
TN-836 AM II v roku 1987: http://www.phototrans.eu/14,49818,0,Ikarus_280_08_282.html
TN-680 AM II v roku 1994: http://www.phototrans.eu/14,124037,0,Ikarus_280_08_286.html
ale som sa zhodol s viacerymi ze tieto stare karosicky su omnoho pohodlnejsie ako Cross LE aj z pohladu vodica aj cestujuceho
irizar
A čo sa týka zakúpenia nových autobusov mestom, nerobil by som si nádeje. Predpokladám že tie linky sú objednané a platené Tescom alebo Laugariciom alebo ako sa to centrum volá. To že boli zaradené do systému MHD a platí na nich mestská tarifa neznamená automaticky že s nimi mesto má niečo spoločného - viz. Poprad, Nové Zámky, Liptovský Mikuláš a podobne.Ak je to objednaná doprava, nie sú to výkony vo verejnom záujme a teda si tam dopravca môže vypraviť čo chce. Práveže by som povedal že v takom prípade tam autobusy kúpené z mestských dotácií nemajú čo hľadať, nakoľko by išlo o komerčnú dopravu a mesto by sa právom mohlo ohradiť že SADka si autobusmi kúpenými z ich peňazí naháňa zisky...
Ale neviem či to fakt tak je, takže toto berte ako špekuláciu...